Het grote fotowedstrijd topic | ||
Introductie | ||
Solo showcase, verzamel topics, showcases; erg mooi natuurlijk maar ben je ook de beste? Om dat te bewijzen is er nu de mogelijkheid om mee te doen aan fotowedstrijden. | ||
Hoe werkt het? | ||
Algemeen Het contest gedeelte bevindt zich buiten GoT. Dat betekent dat je je op een andere site moet registreren, upload je je foto's daar en dat die site de scores en tijdspanne van de wedstrijd gaat bepalen/berekenen. Omdat er bij een wedstrijd spelregels horen is het verstandig om die eerst door te nemen voordat je mee wilt gaan doen. Een spel spelen waarvan je de regels niet weet of niet leuk gaat vinden, heeft niet veel zin. Het adres staat in het volgende hoofdstuk. Registratie Wat moet je doen om mee te kunnen doen? Via dit topic is dat het meest eenvoudig om te regelen. Maak een post aan en geef aan dat je mee wilt doen. Je zult er wel voor moeten zorgen dat ik een email adres van je heb (of krijg) zodat ik je een mail kan sturen met je paswoord daarin. Belangrijk om te weten is dat je gebruikersnaam dezelfde is als die van GoT. Ook zal je naam rood gekleurd worden (op de externe contest site) zodat je eenvoudig geïdentificeerd kan worden als Got user. Als je anoniem wil blijven of je wilt je email adres niet openbaar maken dan zul op de externe contest site de registratie procedure moeten lezen. Het adres staat in het volgende hoofdstuk. Waarom zo moeilijk doen? Tja, een goede integratie met GoT zal erg lastig te maken zijn en het zal veel tijd kosten (van de ontwikkelaars van GoT en mij). Daarnaast denk ik dat het niet nodig is. Mijn site voort de berekeningen uit en is vrijwel volledig automatisch. Het enige dat er nu hoeft te gebeuren is af en toe op een paar knopjes drukken en de uitkomsten te kopiëren en om te zetten naar GoT. Hier kan dan de discussie gevoerd worden. Simpel en elke site doet waarvoor het optimaal gebouwd is. Jury Er is een vakkundige jury die de foto's gaat beoordelen. Deze jury bestaat uit de volgende personen: Nomad simon | ||
Het adres | ||
De status van de huidige contest | ||
Onderwerp Vrij (geen specifiek onderwerp) Opsomming van de deelnemers | ||
De uitslagen van de vorige contests | ||
Nog geen | ||
De Nummers 1, 2 en 3 | ||
Hier komen de winnaars die de hoogste score hebben. Zie het hoofdstuk technische spelregels op de contest site om te weten te komen hoe deze score bepaald gaat worden. | ||
Overig | ||
Discussieer er vooral op los na de wedstijden. Over uitslagen, commentaar etc. |
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 22:18 ]