dLan 200 AVdesk: starterkit of 2 losse devices?

Pagina: 1
Acties:

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 18:58

Edgarz

Tweako-active since1986

Topicstarter
In de zoektocht naar powerline adapters ben ik terechtgekomen bij de Devolo AVdesk 200. Dat het een desktopkastje is is geen probleem. Nu zie ik in de prijsoverzichten dat er een starterkit (2ex.) is, verkoopprijs ca. €140. Echter, de losse adapters kosten €28! (zie pricewatch: http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0) Dus lijkt mij een starterkit 2x zo duur.

Zie ik iets over het hoofd?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03 22:19

Smarron

The bend

Misschien dat de winkel waar hij slechts € 28,- kost er maar 1 op voorraad heeft en je hebt er 2 nodig om lekker te kunnen werken. :)

Verder is het een oud model, er is ook maar 1 winkel die hem voor € 140,- verkoopt. Als ik jou was, zou ik of de Devolo dlan 200 AVEasy starter kit nemen, of voor een ander merk gaan welke ook 200mbit is en let er dan op dat je de nieuwe generatie Powerline koopt. Deze is sneller dan de oudere 200mbit.

Op HWI is recentelijk een test geweest met de nieuwe generatie powerline adapters. Mede hierdoor heb ik de Konig Homeplug set van 200mbit genomen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Voor ongeveer € 100,- incl. verzending heb je hem thuis.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 18:58

Edgarz

Tweako-active since1986

Topicstarter
Dank voor je snelle reactie. Die €28 leek mooi natuurlijk, maar oudere versie of 1 stuks op voorraad verklaart veel.

Thx!