[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 279.810 views

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:21
Matched: livemedia, omroep, nl
Ik heb even de link mms://livemedia.omroep.nl...lic?x=1&sid=eoomega-bb-nl uit het asx-bestand geprobeerd in WMP.
Ik krijg dan ook de melding "Het is niet toegestaan om deze stream vanaf uw locatie te bekijken".

In IE met Silverlight werkt het wel gewoon.

Moesten ze stoppen met de xbox-versie zou dat wel jammer zijn, want het is toch nog steeds het gebruiksvriendelijkste platform.
Aanzetten, 10sec wachten en je bent klaar. Afstandsbediening werkt direct, geen gesukkel met video-drivers... Alleen jammer van dat HD-gebrek hé...

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Matched: livemedia, omroep, nl
Fire69 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:09:
Ik heb even de link mms://livemedia.omroep.nl...lic?x=1&sid=eoomega-bb-nl uit het asx-bestand geprobeerd in WMP.
Ik krijg dan ook de melding "Het is niet toegestaan om deze stream vanaf uw locatie te bekijken".

In IE met Silverlight werkt het wel gewoon.

Moesten ze stoppen met de xbox-versie zou dat wel jammer zijn, want het is toch nog steeds het gebruiksvriendelijkste platform.
Aanzetten, 10sec wachten en je bent klaar. Afstandsbediening werkt direct, geen gesukkel met video-drivers... Alleen jammer van dat HD-gebrek hé...
In het eerder geposte filmpje van team XBMC is opvallend dat de meeste leden toch nog gebruik maken van de oldskool xbox. Nu ga ik er dan ook even stiekem vanuit dat ze voorlopig nog geen afscheid kunnen nemen van hun vertrouwde platform ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heb je een vraag over het softmodden of ombouwen van je XBox? Laat die dan maar fijn achterwege, dit topic gaat over XBMC, niet over de XBox. Berichten zullen anders zonder melding verwijderd worden.

Reageren op dergelijke vragen wordt ook niet gewaardeerd; plaats liever een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/insert_topicreport/1306695">topicreport</a>