Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

Mijn dochter heeft sinds een week de lg viewty met eindeloos online abbo van hi, nu wil ze graag haar laptop verbinden met haar telefoon maar kan de modem niet instellen want je moet eerst een profiel aanmaken in pc suite maar dit wil niet wie o wie kan mij uitleggen hoe dit wel moet lukken.

mvg jacky

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:16

Sport_Life

Solvitur ambulando

wat lukt er niet aan het profiel aanmaken? zie voor instellingen Hi.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Zoals je tijdens je registratie op dit forum hebt gezien, verwachten we hier eigen inzet. Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Zo kan je bv onderzoek doen naar het aanmaken van een profiel in PCsuite, gebruik daarvoor de search van dit forum en/of Google.
Daarnaast kan ik je aanraden om contact op te nemen met Hi om te vragen of het 'legaal' is om op deze manier gebruik te maken van je eindeloos online abonnement (ik vermoed namelijk van niet, zo voorkom je onverwachte rekeningen achteraf :Y)). achteraf.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:16

Sport_Life

Solvitur ambulando

pven schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:33:
Welkom op GoT :)

Zoals je tijdens je registratie op dit forum hebt gezien, verwachten we hier eigen inzet. Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Zo kan je bv onderzoek doen naar het aanmaken van een profiel in PCsuite, gebruik daarvoor de search van dit forum en/of Google.
Daarnaast kan ik je aanraden om contact op te nemen met Hi om te vragen of het 'legaal' is om op deze manier gebruik te maken van je eindeloos online abonnement (ik vermoed namelijk van niet, zo voorkom je onverwachte rekeningen achteraf :Y)). achteraf.
Volgens mij kan het wel legaal. Het is bij mijn telefoon ook een optie icm Vodafone eindeloos online abo.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Verwijderd

Dat het kan betekent niet dat het legaal is. Hi hanteert wel een fair use policy, dus je zou wel eens op kunnen vallen met veel gebruik. Maar dan krijg je eerst nog slechts een waarschuwing :)

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Bij Vodafone mag het niet, internetten via een laptop.. Ik neem aan dat het bij Hi ook niet mag. De abo's die hiervoor bedoeld zijn, zijn ook nog een stukje duurder dan 10 euro per maand ;)
zou het goed navragen, voordat je het werkend probeert te krijgen met een mogelijk extra rekening :)

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

http://www.hi.nl/web/show/id=299087

Mag dus inderdaad niet.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het mag dus schijnbaar niet van hi, maar waarom staat er in de gebruiksaanwijzing van haar lg dan dat het wel kan? dan zou het toch moeten lukken en ik kan geen profiel bij haar aanmaken zoals in de gebruiksaanwijzing staat omdat je nog niet eens het land kan gaan invullen.

Een kennisje van haar heeft ook een hi online bundel en die maakt wel verbinding met zijn samsung en zijn laptop.helaas heeft hij het hier ook niet voor elkaar gekregen.
maar goed we puzzelen nog wel even door.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 17-08-2008 11:08 . Reden: groeten is niet nodig ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Groeten is niet nodig :)

Hi en LG zijn twee losstaande zaken. In je handleiding van LG staat wat er technisch allemaal mogelijk is, maar dat wil niet zeggen dat je provider daar blij van wordt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ja inderdaar zal mijn profider er niet blij van worden maar ik ben er via een ander forum achter gekomen dat de pc suite van lg niet goed werkt dus dat het wel zou moeten kunnen maar dat het anderen dus ook niet lukt helaas.

mvg jacky84
Pagina: 1