Toon posts:

Nieuwe Externe HD Mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek ook een nieuwe externe HDD, dacht even een eigen topic te staren want het is net iets ander. Ik wilde eerst deze kopen:

Western Digital Elements WDE1U5000E, 500GB

Toen bedacht ik me echter dat ik het ook wel heel fijn zou vinden om de mogelijkheid te hebben hem op mijn televisie aan te sluiten. Nu heb ik bijvoorbeeld deze gevonden:

Conceptronic Grab 'n' GO 500 gb Multi Media Player

Maar toen wilde ik eigenlijk nog meer De reden dat ik hem op mijn televisie wil aansluiten is eigenlijk omdat ik ook HD materiaal zou willen kunnen afspelen, maar daarvoor heb je een HDMI uitgang op de externe HDD (media speler) nodig en die zit hier niet op.
Een tijd terug zag ik bij Gamekings wel precies wat ik zocht:
Hardware Woensdag

Die LC Power Media center heeft volgens hen de mogelijkheid om HD via component kan aansturen, dat is dus precies wat ik zoek. Dan koop ik zelf gewoon een goedkope HD van 500Gig die ik er in stop en voila. Mijn vraag is, of dat ding wel echt HD kan aansturen en dan niet upgescaled maar dus minimaal 720p. En, weten jullie misschien een andere apparaat dat dezelfde mogelijkheden bied? Of zeggen jullie dat het slimmer is om gewoon zo'n Conceptronic Grab 'n' GO ding te kopen?

Ik zie ook hier die LC Power Media Center voor 55 euro, best nette prijs als het echt HD kan aansturen.

Chhers :*)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24

Wildfire

Joy to the world!

Jammer dat de Conceptronic FULLHDMA geen mogelijkheid tot inbouw heeft, anders ideaal voor jou.

Een Popcorn Hour is wellicht een mogelijkheid voor je, maar het nadeel van deze (en van vele op dezelfde chipset gebaseerde) mediatank is dat je qua doorvoorsnelheid niet eens in de buurt van 100mbit komt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Wildfire schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:54:
Jammer dat de Conceptronic FULLHDMA geen mogelijkheid tot inbouw heeft, anders ideaal voor jou.

Een Popcorn Hour is wellicht een mogelijkheid voor je, maar het nadeel van deze (en van vele op dezelfde chipset gebaseerde) mediatank is dat je qua doorvoorsnelheid niet eens in de buurt van 100mbit komt.
Dankje voor je antwoord, alleen is het voor mij niet de bedoeling dat ik het via mijn computer ga streamen naar mijn tv, maar dus echt een externe HD die ik naast mn tv kan zetten en op een poort kan aansluiten en dan de files daarop kan afspelen. Of heb ik het nou verkeerd gelezen? :+
Andere suggesties

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:50:

[...]

Dankje voor je antwoord, alleen is het voor mij niet de bedoeling dat ik het via mijn computer ga streamen naar mijn tv, maar dus echt een externe HD die ik naast mn tv kan zetten en op een poort kan aansluiten en dan de files daarop kan afspelen. Of heb ik het nou verkeerd gelezen? :+
Andere suggesties
Bij de Popcorn Hour kun je een HD inbouwen. De Popcorn Hour A100 heeft een IDE-aansluiting, de nieuwe Popcorn Hour A110 heeft een SATA-aansluiting.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe