Toon posts:

[Installatie-probleem] Wireless Adapter USB Card

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal. Ik krijg mijn splinternieuwe Wireless Adapter USB Card niet geïnstalleerd. Ik gebruik de driver van de cd-rom (en dus niet de Windows XP hardware installatie), maar toch werkt het niet. De 'Zero Wireless ...' optie bij services.msc heb ik al uitgezet, maar dat lost het probleem niet op. Ook heb ik een aantal keer de computer opnieuw opgestart.

De software staat gewoon op de computer en het lampje van de stick brandt, maar als ik het 'ICIDU Wireless Utility-programma' opstart, gebeurt er niets. Blijkbaar is er een soort conflict tussen Windows XP hardware installatie en de Wireless Adapter hardware installatie ontstaan (ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven). Ik krijg het echter niet voor elkaar dat ongedaan te maken. Wie kan mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Doet de WZC het dan wél met de kaart? Vaak is die meegeleverde software ook brak, en al helemaal bij zo'n goedkope kaart.

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:42

Prx

Wat Exorcist al zegt: de meegeleverde software bij die dingen zijn behoorlijk irritant. Verwijder de software en zet de Wireless Zero Configuration gewoon aan. Wanneer hij om drivers vraagt dan gewoon 'handmatig selecteren' kiezen en navigeren naar de directory op de installatie cd-rom waar ze staan. Dit werkt vaak het beste.

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost, bedankt!