Ik heb een tijdje geleden een pc overkocht van een mede-tweaker. Dat werkte allemaal prima en ik heb eer ongeveer een maandje of twee mee kunnen werken en spelen. Toen ging ik op vakantie. Na de vakantie zou ik een nieuwe videokaart en processor kopen dus heb ik de oude verkocht. Na de vakantie heb ik een nieuwe videokaart, behuizing en processor aangeschaft. Alle onderdelen konden niet op dezelfde dag geleverd worden dus het moederbord, het geheugen. de voeding, de hd's, de geluidskaart en de drives hebben een weekje of twee op een dekbed gelegen. Ik weet dat dat statische elektriciteit op kan wekken, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het daar aan ligt. Toen heb ik alles in een nieuwe kast gemonteerd en aangesloten, maar het werkt niet. Toen ik hem aandrukte ging hij heel even aan, gingen de fans draaien en ging de power led branden, maar daarna stopte hij er meteen weer mee. Nu weet ik niet wat mijn probleem is. Als ik de voeding aanzet gaat de hdd led wel aan. Mijn systeem:
Intel E8500
Gigabyte GA-P35-DS4
4Gb mushkin pc-6400 geheugen 2 keer 2
Sapphire radeon 4870
Seagate 500 gb keer 3
Nzxt Lexa Blueline
Be Quit dark power pro 650 watt
Auzentech Xplosion 7.1
Ik heb al geprobeerd de pc op te starten met alleen de CPU, videokaart en geheugen, maar het helpt niet. Hij doet niks. Ik denk dat het misschien komt omdat ik de front panel connectors niet goed heb aangesloten. Ik heb de power switch connector op alle connectors geprobeerd. Is er niet iets op het moederbord dat ik kan indrukken dat hij dan opstart zonder dat ik de power switch op de voorkant van de behuizing gebruik? Zou dit kunnen?
Het geheugen, de HD's, en de voeding en het moederbord zouden goed moeten werken omdat ze het in mijn oude kast ook prima deden.
Verdere suggesties zijn welkom. Alvast bedankt voor iedereen die even de moeite neemt om mij te helpen.
The Striker is nu online Toevoegen aan de reputatie van The Striker Aanpassen
Intel E8500
Gigabyte GA-P35-DS4
4Gb mushkin pc-6400 geheugen 2 keer 2
Sapphire radeon 4870
Seagate 500 gb keer 3
Nzxt Lexa Blueline
Be Quit dark power pro 650 watt
Auzentech Xplosion 7.1
Ik heb al geprobeerd de pc op te starten met alleen de CPU, videokaart en geheugen, maar het helpt niet. Hij doet niks. Ik denk dat het misschien komt omdat ik de front panel connectors niet goed heb aangesloten. Ik heb de power switch connector op alle connectors geprobeerd. Is er niet iets op het moederbord dat ik kan indrukken dat hij dan opstart zonder dat ik de power switch op de voorkant van de behuizing gebruik? Zou dit kunnen?
Het geheugen, de HD's, en de voeding en het moederbord zouden goed moeten werken omdat ze het in mijn oude kast ook prima deden.
Verdere suggesties zijn welkom. Alvast bedankt voor iedereen die even de moeite neemt om mij te helpen.
The Striker is nu online Toevoegen aan de reputatie van The Striker Aanpassen