Toon posts:

Overclock - specifieke - stores

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een vraag

Tot nu toe haal ik al mijn spullen bij Alternate.nl , maar ik ben op het moment meer op zoek naar mobo/videokaarten van EVGA/BFG en een heleboel "strakkere" kasten, wil eigenlijk ook Patriot geheugen hebben als straks de "bloomfield" cpu komt, ben van plan een rig incl monitor samen te stellen van ongv 5000euro.

Ik kan geen goede site vinden uit NL of Belgie die echt hele goeie componenten voor een uber-computer heeft, misschien dat jullie mij kunnen helpen.

bvd

Arjan

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of dit mag, en/of het in de goeie topic is, maargoed dat hoor ik dan wel :D

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? ... Chill forum :+

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Nou, zal ik je dan maar even een beetje op weg helpen?

Wat dacht je van Salland Automatisering? DIe heeft een lekker breed assortiment iig.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 14:44
Die shops kan je gewoon zelf opzoeken in de Pricewatch gekeken?

Klik op een moederbord en je krijgt een kant-en-klaar overzicht van winkels die hem leveren.

Verwijderd

dus je wil een pc samenstellen van 5000 euro , die als je hem hebt over een half jaar weer veroudert is? je kan beter in 2x een pc kopen, :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit is niet waar GoT voor dient. Winkels zijn te vinden in de pricewatch of in het shopping forum... Vandaar ook dat ik dit topic op slot doe.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.