Geluid Harman Kardon AVR 137/cinelife 37

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270616

Topicstarter
Ik open een nieuw topic omdat ik het niet kan vinden, hopelijk kan iemand ons helpen met het volgende:
Pas de set aangeschaft van harman kardon AVR137 (cine life 37) mooi geluid etc
maar als we het geluid van de apparatuur harder willen zetten met de afstandsbediening lukt dit niet, we hebben al van alles gereset maar nee doet het niet, wel handmatig.
Weten jullie een oplossing?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:05

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 270616 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:00:
Ik open een nieuw topic omdat ik het niet kan vinden, hopelijk kan iemand ons helpen met het volgende:
Pas de set aangeschaft van harman kardon AVR137 (cine life 37) mooi geluid etc
maar als we het geluid van de apparatuur harder willen zetten met de afstandsbediening lukt dit niet, we hebben al van alles gereset maar nee doet het niet, wel handmatig.
Weten jullie een oplossing?
Alvast bedankt!
De afst bed is een multifunctionele, dus als je hem via de AB op DVD zet, reageert volume niet meer. Hiervoor moet je 'm weer op AVR zetten. Of even in de handleiding zoeken hoe je de volume controls altijd de AVR kunt laten bedienen, ook al staat ie in een andere modus.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241294

Vermoedelijk heb je dan een optie geselecteerd staan (bijv. dvd), om dan het volume te regelen moet je op de knop [AVR], welke net onder de [ON] knop op je afstandsbediening zit, in te drukken. Dan gebruik je weer de versterkerfunctie en kan je het volume reguleren middels je afstandsbediening.