Ik ben bezig met een heel simpel CMS systeempje voor een klant waar hij diverse stukjes tekst van de website kan bewerken. Dit kunnen paginatitels zijn, of kleine tekstblokken op de site. Voor ieder stuk tekst in de database laat ik een TextBox control in een repeater zien, die de tekst weergeeft.
Ik wil slechts één repeater gebruiken voor zowel elementen met 1 regel (titels) als multiline elementen (tekstblokken), dus ik wil de TextMode-property van de TextBox dynamisch instellen. Dit doe ik nu zo:
Dit wil dus niet, ik zet een string uit de database in TextMode, maar deze verwacht een waarde uit de TextBoxMode enum. Ik krijg hierdoor een InvalidCastException. Hoe kan ik dit laten werken, het liefst zonder C# code te gebruiken?
Ik wil slechts één repeater gebruiken voor zowel elementen met 1 regel (titels) als multiline elementen (tekstblokken), dus ik wil de TextMode-property van de TextBox dynamisch instellen. Dit doe ik nu zo:
code:
1
| <asp:TextBox ID="txtWaarde" runat="server" Text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "value") %>' TextMode='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "textmode") %>'></asp:TextBox> |
Dit wil dus niet, ik zet een string uit de database in TextMode, maar deze verwacht een waarde uit de TextBoxMode enum. Ik krijg hierdoor een InvalidCastException. Hoe kan ik dit laten werken, het liefst zonder C# code te gebruiken?