Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Printer HP 2550 PCL print niet volledige kleuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee tonercartridges vervangen (nee, niet door orginele HP cartridges maar gegarandeerd etc. etc. andere) van mijn HP Color Laserjet 2550 PCL.

Nu krijg ik in de kleur Magenta nog maar een strook van ongeveer 5 cm geprint en in de kleur Cyaan ongeveer 2/3 van de pagina. Heb geschud, gestoft, gekalibreerd, gereset etc. etc. maar niets lijkt te helpen, het blijft een groot strepenfestijn.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet voordat ik alsnog originele HP cartridges moet gaan proberen.

Alvast bedankt,

Met groet,

Erni

Verwijderd

Topicstarter
Nog een toevoeging bij mijn eerste bericht. De printer herkent de kopie tonercartridges wel, maar de enige echte HP toner herkent hij niet als zodanig en krijgt label onbekend?

Met vriendelijke groet,

Erni

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het kan zijn dat je een slecht exemplaar hebt van de kopie-cartridges. Probeer ze eens om te ruilen bij de winkel voor andere exemplaren. Zelf heb ik het met laserprinters nog niet gehad, maar nagevulde inkjet-cartridges wisselden van kwaliteit.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512