Heb nu m'n lieve A7V gesloopt?

Pagina: 1
Acties:

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Hallo Mede-tweakers.

Mayby you can help me out.

Afgelopen week heb ik geprobeerd om( net zoals vele anderen) een Asus A7V133 bios op m'n plankje te beamen. Het ging allemaal errug flex, en bij het opstarten van Windows werden er nieuwe bridges gedecteerd(of zoiets).

Allemaal leuk en aardig, maar na wat fanatiek gamen, merkte ik dat de games op willekeurige momenten muurvast liepen, dus heb ik het hele zaakje weer terug geflashed naar de (werkende) versie van Asus A7V 1006.

Wat nu resteerd is heel errug irritant, namelijk:

Als ik Winamp opstart, en een map met 2000 Mp3's toevoeg aan de playlist duurt het UREN!!!!!!!!!!!

Ik had de optie aan staan, dat winamp alle ID3 tags leest, de eerste keer dat ze in de playlist komen.

Ik dacht eerst dat Winamp gewoon kneiter vast liep, dus na een paar verschillende versies erop gehad te hebben, kwam ik op het volgende idee.

Ik heb de optie om de tags aan het begin in te lezen uitgezet, en nu leest Winamp de tags als ze in de display verschijnen.

Resultaat: De tags verschijnen één voor één ongeveer 3 per seconde(pop pop pop),
terwijl het eerst gewoon in één keer ging (BAMMM, en daar stonden ze alle 2000)
Het is nu net alsof je MP3's toevoeg vanaf een 2speed CDROM, get it?

Iemand een idee, want ik ben er goed ziek van.

Ik heb al een paar drivers opnieuw ge-installeerd, en op verschillende schijven(op zowel de Promise als onboard IDE controller)
m'n MP3's gepleurd, maar geen resultaat.

Zou het iets met conflicten kunnen zijn?
please help me, because i'm desperate :'(

Verwijderd

Dit heb ik ook ooit eens gehad (maar niet na het flashen). mun pjoeter bleef vast lopen en toen heb ik alles maar opnieuw geinstalleerd en toen deed winamp het weer flex. dus het kan zijn dat je gewoon ff moet formatteren

(microsoft BUG dat windows, maarja das het standaard verhaal...:))

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Kleine update:

Er staat een vers image op van Windows 98se
heb hiervoor Windows 2000 erop gehad,
maar ja, met gamen en zo, toch maar weer 98
en nu dit.

Heel erg vreemd, terwijl als ik de mp3's gewoon kopieer naar een andere schijf, dan gaat het gewoon snel. :?

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Zo zie je maar weer, als er echt iets ingewikkelds mis is, blijft het stil.

Toch maar es op Virtualdr.com kijken dan.

:r

Verwijderd

Bij mij doet winamp er altijd al een paar minuten over om 2000 nummers te "laden"

Kan dat dan anders:?

Kheb trouwens een ibm delta 7200rpm ata100 30gig, dus daar zou het niet aan moeten liggen (ook op een a7v)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 21 februari 2001 16:57 schreef newby het volgende:
Bij mij doet winamp er altijd al een paar minuten over om 2000 nummers te "laden"

Kan dat dan anders:?

Kheb trouwens een ibm delta 7200rpm ata100 30gig, dus daar zou het niet aan moeten liggen (ook op een a7v)
ja, doei, 2000 nummers, vind je het gek dat ie winamp er lang over doet!!!!!

Da's dus echt niet vreemd he, heb ik ook, maar niet bij 2000 liedjes.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Wat lul je nou man?

ik heb er 1400 en het duurde hoogstens 20 seconden om ze allemaal te landen, en nu 7 minuten.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 21 februari 2001 18:03 schreef McLambo het volgende:
Wat lul je nou man?

ik heb er 1400 en het duurde hoogstens 20 seconden om ze allemaal te landen, en nu 7 minuten.
Bij mij gaat dat niet zo snel.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

bij mij laat die alles in een keer binne 5 sec. (ik heb er 718) maar dan duurt het 4 min voor dat alle tijden erbij staan<:)mmm;(
Pagina: 1