Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista 64-bit] Usb drivers werken niet

Pagina: 1
Acties:

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 11:57
Ik heb mijn pc nou al een tijdje met Vista Home Premium 64-bit erop. En in het begin deed alles het gewoon wat ik via USB aansloot. Alleen heb ik de laatste tijd het probleem dat wanneer ik een nieuw usb apparaat aansluit (dus niet een apparaat dat ik voor deze tijd al gebruikte want die doen het nog steeds) Vista hem niet herkend. Zo probeerde ik laast mijn nieuwe Freecom 8GB usb stick op mijn pc en toen zag mn pc hem wel zoals hij gewoon heette (data bar geloof ik) alleen kon ik verder niks mee. Hij had drivers nodig, dus kreeg ik dat menuutje van Stuurprogramma's zoeken/etc. Vista kon zelf dus niks vinden en gaf een fout aan. En nou kan ik dus niks met die USB stick doen. Nou probeerde ik weer een nieuwe externe hardeschijf aan te sluiten en toen kreeg ik weer hetzelfde, kan geen drivers vinden oftewel werkt niet.

Dus alle usb apparaten die ik in het begin van mijn nieuwe pc had aangesloten doen het nou nog gewoon en alles wat ik ''nieuw'' aansluit wordt wel herkend (qua naam) alleen beschik ik niet over zogenaamde drivers.

Wat ik al geprobeerd heb:
-Op internet zoeken naar het probleem; schoot niet echt veel op
-De nieuwe Hardware Wizard laten zoeken in C:/Windows, alleen krijg ik dan de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://i183.photobucket.com/albums/x26/Arcenon/USB.jpg
-Alle usb sloten geprobeerd, maar ik weet wel zeker dat het softwarematig ligt.

M3 '21