Ik heb voor een klein prijsje een tweedehands projector (InFocus LP130) op de kop kunnen tikken, nu blijkt echter dat er bij het originele product een kabel was bijgeleverd om composite video aan te sluiten. (Ik heb wel een andere kabel erbij gehad die ik kan aansluiten op m'n DVI poort).
De kabel die ik dus zoek ziet er zo uit:

De benaming van de kabel is als volgt:
"CSV to Composite Video Cable (6ft/1.8m)"
"210-0192-00" is het part-no.
de officiële pagina van deze kabel van InFocus:
http://www.infocus.com/Support/Accessories/Cable/210_0192_00.aspx
Ik vond ook enkele pdf documenten van de projector; en ze noemen de aansluiting aan de projector: "CSV video"
Na wat verdere research over de kabel kwam ik dit tegen:
This cable used only by InFocus LP130, IBM iL1210, Boxlight XD-10M and Toshiba TDP-P4.
Nu zoek ik een plaats waar ik deze kabel kan kopen, of eventueel de connectors om zelf de kabel in elkaar te prutsen. Enkele kabelverkoopwebsites die ik probeerde leverden geen resultaat op (allekabels.nl; conrad.nl;...)
Ik vond wél op ebay (USA) iemand die de kabel verkoopt, maar wel voor maar liefst $65 (excl. ship).
Ik veronderstel dat deze kabel niet zo héél speciaal is, maar gewoon een redelijk zeldzame connector heeft de ene kant.
Ebay - $65
Probleem: ik moet nu niet meteen iets via video composite aansluiten aan die projector, maar in de toekomst gaat dit zeker wel handig zijn. Voorlopig sluit ik gewoon mijn PC aan via DVI (eigenlijk VGA dmv convertor)
Vraag: Is er een manier om deze kabel te kopen voor een schappelijke prijs; of is die $65 op ebay eigenlijk een redelijke prijs (omdat de kabel toch complex is?).
De kabel die ik dus zoek ziet er zo uit:

De benaming van de kabel is als volgt:
"CSV to Composite Video Cable (6ft/1.8m)"
"210-0192-00" is het part-no.
de officiële pagina van deze kabel van InFocus:
http://www.infocus.com/Support/Accessories/Cable/210_0192_00.aspx
Ik vond ook enkele pdf documenten van de projector; en ze noemen de aansluiting aan de projector: "CSV video"
Na wat verdere research over de kabel kwam ik dit tegen:
This cable used only by InFocus LP130, IBM iL1210, Boxlight XD-10M and Toshiba TDP-P4.
Nu zoek ik een plaats waar ik deze kabel kan kopen, of eventueel de connectors om zelf de kabel in elkaar te prutsen. Enkele kabelverkoopwebsites die ik probeerde leverden geen resultaat op (allekabels.nl; conrad.nl;...)
Ik vond wél op ebay (USA) iemand die de kabel verkoopt, maar wel voor maar liefst $65 (excl. ship).
Ik veronderstel dat deze kabel niet zo héél speciaal is, maar gewoon een redelijk zeldzame connector heeft de ene kant.
Ebay - $65
Probleem: ik moet nu niet meteen iets via video composite aansluiten aan die projector, maar in de toekomst gaat dit zeker wel handig zijn. Voorlopig sluit ik gewoon mijn PC aan via DVI (eigenlijk VGA dmv convertor)
Vraag: Is er een manier om deze kabel te kopen voor een schappelijke prijs; of is die $65 op ebay eigenlijk een redelijke prijs (omdat de kabel toch complex is?).
[ Voor 1% gewijzigd door frederikske op 09-08-2008 11:06 . Reden: Extra foto ]