Toon posts:

Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Nadat ik Windows ME heb geinstalleerd, met de VIa chipset drivers, met directx8, met video drivers en verder alles erop en eraan, blijft mijn PC vastlopen. Het maakt niet uit of ik aan het surfen, mirc-en of wat dan ook...

Heeft iemand dit ook weleens gehad ? Denk het wel...

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmz, erg handig als je ook verteld welke drivers je gebruikt hebt, want met name met de detonators voor je GForce is de kreet nieuwste drivers niet echt duidelijk :)
Ik mag geen appels met peren gaan vergelijken, maar ik heb ongeveer dezelfde configuratie als jij. Het grote verschil is een Intel P800 ipv AMD. (Nog) geen problemen mee gehad.

Config:
PIII800
512MB
Asus CUV4X Via 4-in-1 v4.25.1
Asus GeForce 256DDR detonators v6.67 (maar bijna alle versies werken goed)
15 + 10 GB
Intel 82557 NIC
SB PCI128
of kijk ff naar mijn sig ;)
Ow OS is natuurlijk WindowsME, dus afgezien van de CPU/mobo toestanden lijken we wel aardig op elkaar! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Nou,

Ik heb net een v7700 pro gehaald en d'r ingezet > drivers 5.33 van asus zelf (geen nvidia detonators). VIA chipset drivers versie 4.24a heb ik erop...bios 1005c (draait goed genoeg), directx 8 en de vgart drivers van asus cd-tje...

Ik heb dit zelfde gehad een keer, maar ik weet niet meer hoe ik het toen opgelost heb...

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 21 februari 2001 07:44 schreef FantaStick het volgende:
Nou,

Ik heb net een v7700 pro gehaald en d'r ingezet > drivers 5.33 van asus zelf (geen nvidia detonators). VIA chipset drivers versie 4.24a heb ik erop...bios 1005c (draait goed genoeg),
Nou kennelijk niet ;)
directx 8 en de vgart drivers van asus cd-tje...

Ik heb dit zelfde gehad een keer, maar ik weet niet meer hoe ik het toen opgelost heb...
Ik weet niet of het gaat helpen, maar persoonelijk zou ik voor de 4.25.1 en wat versere detonators gaan. Niet geschoten is altijd mis. :) Overigens kan een BIOS update nooit kwaad, maar ik weet niet hoe recent de 1005c is.

Nog ff een stukje persoonlijke ervaring. 4.28.1 (beta) werkte bij mij voor geen meter, dus die heb ik er weer vanaf geknikkerd en de laatste BIOS update voor mijn plankje (1008beta6) was ook super stabiel... NOT!!! Ook deze heb ik weer teruggeflashed.
Moraal van het verhaal is gewoon proberen. Meten is weten... Gissen is missen.

Suc6!

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(