Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

task manager

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• senslight
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-11 14:52
heren/ dames

zijn er andere progies die meer fuctes hebben dan de standaard taskmanager in windows XP

ik zoek me helemaal suf maar heb nog geen alternatief gevonden.

velemalen dank voor de gouwe tip :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vast wel. Wat voor functionaliteit zoek je?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

senslight schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 00:53:
heren/ dames

zijn er andere progies die meer fuctes hebben dan de standaard taskmanager in windows XP
Ja.
velemalen dank voor de gouwe tip :)
Helaas, als jij niet vertelt wát voor extra functies die andere progjes moeten hebben wordt het lastig voor ons om te gokken wat je bedoelt.

Glazen bollen zijn nogal schaars vanwege de hogere olieprijzen enzo, en zoeken naar een naald in een hooiberg is niet mijn favoriete hobby.

Over zoeken gesproken:
Ik zoek me helemaal ongans in je topicstart naar waar jij dan wel naar hebt gezocht en wat je tegen bent gekomen en niet voldoet.

Dat zijn namelijk zaken die we hier in een goede topicstart terug willen zien"- lees de Windows Clients - Policy eens door wat we daarmee bedoelen?
En let dan ook gelijk op wat er over topictitels staat, want ook die is verre van netjes.

Daarom gaat hier ook een slotje op.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.