Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Digitale voltmeter tafelmodel

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51
hi

Ik zoek een digitale voltmeter die het een beetje goed zou doen op me bureau ;)

Het meeste spul is allemaal inbouw zoals dit : http://www.dickbest.nl/we...s/uploads/led_display.jpg

ik zoek echt iets wat ik beetje netjes neer kan zetten voor een vaste opstelling

iemand iets leuks tegengekomen?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

wat zijn je vereiste specs en budget?

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51
Boudewijn schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 00:44:
wat zijn je vereiste specs en budget?
ahh puur voor de fun..specs is van 0.1 volt tot 1.5 volt meting. Het is voor het aansluiten op een gemodificeerde ontvanger als signaalmeter (sterkte signaal zichtbaar maken).

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Tenzij je enkele honderden € wil uitgeven voor een échte bench meter (profi spul), kan je beter zelf iets in elkaar knutselen. Ga naar je elektroboer en haal een behuizing die je leuk vind, samen met zo'n inbouw paneelmetertje. Even boren, zagen en solderen, klaar.
Edit: net even gekeken, goedkoopste benchmeter zal wellicht die uit deze inkoopactie zijn, das dan dit beest à 89€ (+ 28€ verzending).

[ Voor 32% gewijzigd door naftebakje op 09-08-2008 13:48 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.