internet plus bellen email account

Pagina: 1
Acties:

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
ok mede tweakers ik heb een vraag...

ben toevallig hier bij een vriend op een lan party, met wat vrienden, en nu heeft ie de pc re-installed, maar hij had outlook niet geconfigureerd, en nu weet ie van 1 email account wel de gegevens

tis een @kpnplanet account, maar van de 2e niet...

hoe kan ik ergens inloggen ofzo, zodat ik kan herleiden wat de gebruiker is en evt password kan resetten/veranderen?

kan ik dit via kpn site doen?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Lekkere omschrijving, maar ik vermoed dat het eerste KPN-account het zogeheten hoofdaccount is, en het andere een subaccount? Ik hoop namelijk niet dat je probeert de inloggegevens van bijvoorbeeld een GMail-accountje probeert op te vragen bij KPN, want dat gaat niet lukken.

In ieder geval moet je gewoon even de hulpafdeling van de site van KPN raadplegen over hoe wachtwoorden te resetten van subaccounts.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:51
Dat zal een emailalias zijn, wachtwoord zou gelijk moeten zijn.

Eventueel naar KPN.com, inloggen als oud Planet klant, dan kom je in de CSC Maranello portal.
Daar zou je eea moeten kunnen vinden.

Houdt er rekening mee als je het wachtwoord wijzigt, dat je dan misschien ook het account in de modem etc moet veranderen.

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 15:50

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Inderdaad inloggen als die oud planet klant (ook als je dat niet bent ;)) en daar kijken.
Overigens, IPB hoeft dat wachtwoord in het modem niet gewijzigd te worden. Alleen bij ADSL is dat NOG wel het geval en daar gaat het er ook uit en is het alleen van belang wat de gebruikersnaam + toevoeging is :)

sudo apt-get rekt