Voor een afgeschermde website voor een vereniging zoek ik een mogelijkheid voor een fotoalbum. Tot nu toe stuurde iedereen de foto's naar mij, ik ging die sorteren, roteren, verkleinen en uploaden en met een mooi programmatje (SWF) werden de foto's dan getoont in verschillende sub albums.
Wat is het probleem?
Het aantal foto's neemt gigantisch toe! Hierdoor kost het plaatsen van foto's (door mij persoonlijk) erg veel tijd en ook is de ruimte bij de provider een probleem aan het worden.
Wat wil ik?
-Een mogelijkheid dat leden zelf foto's kunnen uploaden zonder technische acties zoals verkleinen e.d.
-integratie op een afgeschermde website (frame)
-volop schijfruimte
-controle op het geheel.
-overzicht van albums (evenementen) op een index pagina.
-eenvoud voor de leden.
-Zelf look & feel bepalen.
Waarom een topic?
Ik zoek en probeer me helemaal suf en ben er tot nu toe niet in geslaagd iets te vinden dat aan bovenstaande requirements voldoet. Ik geloof er volledig in dat wat ik zoek al bestaat omdat de probleemstelling zo algemeen is. Ik zoek dus iemand die een vergelijkbaar probleem al opgelost heeft en die me kan vertellen hoe of wat.
Als ik picasa nou eens volledig naar eigen wens aan zou kunnen passen....
Wat is het probleem?
Het aantal foto's neemt gigantisch toe! Hierdoor kost het plaatsen van foto's (door mij persoonlijk) erg veel tijd en ook is de ruimte bij de provider een probleem aan het worden.
Wat wil ik?
-Een mogelijkheid dat leden zelf foto's kunnen uploaden zonder technische acties zoals verkleinen e.d.
-integratie op een afgeschermde website (frame)
-volop schijfruimte
-controle op het geheel.
-overzicht van albums (evenementen) op een index pagina.
-eenvoud voor de leden.
-Zelf look & feel bepalen.
Waarom een topic?
Ik zoek en probeer me helemaal suf en ben er tot nu toe niet in geslaagd iets te vinden dat aan bovenstaande requirements voldoet. Ik geloof er volledig in dat wat ik zoek al bestaat omdat de probleemstelling zo algemeen is. Ik zoek dus iemand die een vergelijkbaar probleem al opgelost heeft en die me kan vertellen hoe of wat.
Als ik picasa nou eens volledig naar eigen wens aan zou kunnen passen....