Toon posts:

Nieuwe iMac 20" 2.6Ghz superdrive werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist bij de Apple store een nieuwe iMac 20" gehaalt. Ik denk, aansluiten, ff updaten en dan mijn spullen installeren. Echter helaas... Het maakt niet uit welke cd of dvd ik gebruik hij werkt 99% van de tijd niet. Hij heeft het nu 1x gedaan, maar dat duurde me 20 pogingen.

Nu zie ik dat er meer mensen problemen hebben met de Matshita DVD-R UJ-875. De imac is 100% up to date volgens de apple updater.

Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor? Heb het helaas nog niet kunnen vinden. Mocht ik morgen om 12uur nog geen oplossing hebben dan ga ik even naar Innovaters in Tilburg.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn eerste 24" iMac had hetzelfde probleem, ook met een Matshita drive. Die is toen teruggegaan. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe de dvd erin... paar sec laden en bam, hij komt er weer lekker uit.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je mag wel verwachten dat als je een nieuwe computer koopt dat de optical drive het doet. Aangezien dit een probleem is waarvoor je terug moet naar de winkel, heeft het weinig zin om hier een topic over te openen (zie ook Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007)) :) Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.