Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een korte vraag: hoe zet je fotio's van SGH-X550 mobiel op je computer? Zit alleen een stekker aansluiting in waarmee je kan opladen, verder niets.

Ik heb geprobeerd het via de handleiding te vinden zonder resultaat. Ik heb gezocht op google alleen hier kon ik geen wijs uit komen. Ik vermoedde of het moet bluetooth kon en hier had ik naar gezocht met hetzelfde resultaat. Ook heb ik irl nagevraagd waarop het antwoord was dat het niet kon, maar dat leek mij sterk.

Groeten.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Mja, Bluetooth of uploaden ergens heen vanaf de foon.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bluetooth aanzetten op je foon, bluetooth op je PC regelen (USB adapter als je geen laptop met Bluetooth hebt) en dan filetransfer doen. Zo moeilijk lijkt me dat toch niet? Als je daar niets over hebt kunnen vinden, dan heb je toch wel erg vreemde zoektermen gebruikt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Met een beetje eigen inzet was je minstens tot dit gekomen: http://www.google.nl/sear...bluetooth+samsung&spell=1 Het vinden kan dus wel degelijk en wederom lijkt het erop dat je liever lui dan moet bent.

Deze gaat dus wederom dicht en ik stel voor dat je eerst even uitgebreid zelf zoekt alvorens je een nieuw topic weer opent :)

Dit topic is gesloten.