Mijn computer wil niet opstarten. Hij blijft hangen tijdens de post en ik kan de bios ook niet in
Wat is het probleem
De computer komt niet door de POST. Ik krijg hem niet het setup in en krijg alleen maar het logo van het moederbord te zien. (hoe kun je zien wat het bios nu eigenlijk doet?)
Wat heb ik geprobeerd
Zo kaal mogelijk op gestart (Met alleen ram) Hiermee start hij gewoon door met de melding dat hij de HD's niet vind. Logisch omdat ik die niet heb aangesloten
Daarna opgestart met HD's eraan, nu komt hij gewoon in Windows.
Maar eenmaal als ik mijn printer aansluit is het mis. Dan komt hij dus niet door de post. Dus de printer is de boosdoener. Maar hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb de printer ook al eens op een andere USB poort aangesloten maar dit mag niet baten.
Heeft iemand suggesties?
SPECS
Amd athlon 2800+
768 mb ram (512+256)
80 Gb samsung HD
Asus mainbord (oem bord staat niet op asus site?)
Printer is een HP photosmart 7760 welke op een usb poort wordt aangesloten
Wat is het probleem
De computer komt niet door de POST. Ik krijg hem niet het setup in en krijg alleen maar het logo van het moederbord te zien. (hoe kun je zien wat het bios nu eigenlijk doet?)
Wat heb ik geprobeerd
Zo kaal mogelijk op gestart (Met alleen ram) Hiermee start hij gewoon door met de melding dat hij de HD's niet vind. Logisch omdat ik die niet heb aangesloten
Daarna opgestart met HD's eraan, nu komt hij gewoon in Windows.
Maar eenmaal als ik mijn printer aansluit is het mis. Dan komt hij dus niet door de post. Dus de printer is de boosdoener. Maar hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb de printer ook al eens op een andere USB poort aangesloten maar dit mag niet baten.
Heeft iemand suggesties?
SPECS
Amd athlon 2800+
768 mb ram (512+256)
80 Gb samsung HD
Asus mainbord (oem bord staat niet op asus site?)
Printer is een HP photosmart 7760 welke op een usb poort wordt aangesloten