Toon posts:

phenom X4 combineren met asus M2N sli?

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan een nieuwe processor te kopen voor mijn Asus M2N sli de luxe(AM & AM+ socket) mobo. Is het mogenlijk om op deze mobo b.v. AMD phenom X4 quad 9850 black edition te zetten? Wie heeft heeft hier ervaring mee?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Heb je al op de website gekeken? kwestie van een bios update, en dan kan het.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05 22:37

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 23:11
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 20:20:
Ben van plan een nieuwe processor te kopen voor mijn Asus M2N sli de luxe(AM & AM+ socket) mobo. Is het mogenlijk om op deze mobo b.v. AMD phenom X4 quad 9850 black edition te zetten? Wie heeft heeft hier ervaring mee?
Zou je niet liever wachten op de 45nm versies die wel met Intel mee kunnen komen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Rukapul in "phenom combineren met asus M2N sli"
Deze vraag hoort wat betreft onderwerp thuis in Processors, Moederborden & Geheugen. Ik verplaats het topic er echter nog niet heen omdat het me verstandig lijkt om eerst zelf nog even wat onderzoek te doen, bijvoorbeeld door in dat forum eerst even te zoeken.
Wat was hier niet duidelijk aan :?

GoT is voor vragen waar je met eigen inzet niet uit kunt komen. In de FAQ van dit subforum staat een stukje over hoe te achterhalen welke CPU er max op je moederbord kan, incl links naar sites van moederbordfabrikanten. Het ziet ernaar uit dat je niet de moeite gedaan hebt hier de FAQ te lezen of dat je dat wel gedaan hebt, maar er niet uitkwam en dan nagelaten hebt te melden waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je wel vond en hoe je verder gezocht hebt...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.