hallo ik heb het zelfde probleem ik kwam terug van mijn werk en pc stond nog aan maar gaf geen beeld. ik heb toen de pc opnieuw op gestart maar na dat hij de Nvidia drivers had geïnitialiseerd kreeg ik een no singal input op mijn scherm gevolgd door een zwart scherm.
ik heb het daarna geprobeerd door in veilige modus de drivers te deinstalleren en daarna gaf hij gewoon weer beeld weliswaar met primair beeld stuurprogramma's van Windows zelf maar hij deed het wel.
heb het toen geprobeerd met de drivers: 175.19, 175.16, 169.25, 163.75 allen met het zelfde resultaat. een zwart scherm.
toen dacht ik dat mijn grafische kaart kapot was dus om die theorie vast te stellen heb ik het geprobeerd met mijn onboard vga maar tevergeefs. die geeft alleen wel een signaal uit alleen is dat ook een zwart beeld.
als laatste probleem wat ik mij kon bedenken waar het aan kan liggen is een conflict met andere drivers of software dus heb ik windows opnieuw geïnstalleerd maar zelfs dan lukt het niet om hem aan de praat te krijgen.
het enigste wat ik mij nou kan bedenken is dat er een Windows update is waarmee hij een conflict heeft omdat ik windows update op 12:00 heb staan verklaart dat ook waarom hij het 's ochtends voor ik naar het werk ging wel deed en daarna niet meer.
Ik weet alleen niet welke updates er gereleased zijn door Windows en waarom er dan niet meer mensen last van hebben.
Ik ben van plan om mijn pc nog een keer opnieuw te gaan installeren maar dan windows updates uitgeschakeld en dan kijken wat er gebeurd als dat het oplost moeten we alleen nog weten aan welke update het licht maar als hij het dan doet zal ik het hier weer posten zodat het verder onderzocht kan worden.
mijn systeem is:
Moederbord: Gigabyte GA-m61PM S2 rev2.0
Grafische kaart: Nvidia Geforce 7600GT 265Mb aangesloten op dvi
Onboard vga: Nvidia Geforce 6150SE shared 265mb aangesloten op vga
Monitor: Acer AL2216W
Edit:
ik heb Windows opnieuw geinstalleert waarbij ik vanaf het begin de Ethernet stekker uit de pc heb gehad en er dus geen connectie heeft plaatsgevonden met de buitenwereld.
Ik heb de Windows vista Ultimate 64-bit met SP1 geinstalleerd met bij de settings automatische updates uitgeschakeld.
Toen Windows geïnstalleerd was heb ik direct de display drivers geïnstalleerd nog voor networking, moederbord of andere drivers, Alleen heb nog steeds het zelfde probleem een graphics kaart die geen signaal verstuurt zowel de 7600gt als de onboard 6150 hebben dit probleem. Ik heb het geprobeerd met de drivers van de versie 175.16.
Nou zou ik het ook niet meer weten waar het aan zou kunnen liggen dit was nou namelijk met een pc die zo kaal als maar kan was getest hij was helemaal schoon op de 2de partitie op de hd die ik bewaard heb na dan.
Ook was dit exact het zelfde scenario waarmee ik de pc een half jaar geleden ook op geïnstalleerd had en toen zonder problemen.
Als iemand een oplossing weet alsjeblieft post het het is namenlijk een zeer iritant probleem,
en mijn nieuwe grafische kaart komt volgende week of de week daarna pas (ati radeon 4870).
mijn rig:
Moederbord: Gigabyte GA-m61PM S2 rev2.0
Grafische kaart: Nvidia Geforce 7600GT 265Mb aangesloten op dvi
proccesor: AMD Atlon X2 4400+
Geheugen: Kingston pc6400 2GB Dualchannal
Harde schijf: westerdigital 250GB
Monitor: Acer AL2216W
Speakerset: Logitech Z-5500
Behuizing: Thermaltake lanbox lite
mijn toekomstige rig nou in bestelling:
Moederbord: Asus Rampage Formula
Grafische kaart: ATI Radeon 4870