Beste allemaal,
Onlangs is onze domeinnaam met hostingpakket overgenomen door KPN. Eerder werd de site gehost door Tiscali. Op onze site zijn een aantal invulformulieren opgenomen die via CDONTS per mail naar kantoor worden verstuurd.
De code is als volgt:
<%
Set MailObject = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail")
'boel regels
HTML = HTML & "<br>"
MailObject.From = "**********************.nl>"
MailObject.To = ""& Request.Form("email")& ""
MailObject.Bcc = "*************.nl"
MailObject.Subject = ""& Recordset1.Fields.Item("adres").Value & " te " & Recordset1.Fields.Item("gemeente").Value & ""
MailObject.Importance = 1 ' 0= laag, 1=normaal (default), 2=hoog
MailObject.Body = HTML
MailObject.BodyFormat = 0
MailObject.MailFormat = 0
MailObject.Send
Set MailObject = Nothing
%>
Op de Tiscali servers werkte dit voorheen uitstekend. Op de nieuwe KPN server krijg ik een 500 - Internal server error. Helaas krijg ik geen uitgebreide uiteenzetting van de error.
De webserver draait IIS 7.0 met asp en asp.net 1.1, ook php wordt ondersteund.
Bij KPN en Tiscali wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en word ik helemaal niks wijzer. Heeft een van jullie ervaring met het gebruiken van een webformulier op de KPN webservers en kan iemand mij van de juiste code en wellicht de (interne) SMTP-server voorzien?
Alvast bedankt!
Steffen
Onlangs is onze domeinnaam met hostingpakket overgenomen door KPN. Eerder werd de site gehost door Tiscali. Op onze site zijn een aantal invulformulieren opgenomen die via CDONTS per mail naar kantoor worden verstuurd.
De code is als volgt:
<%
Set MailObject = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail")
'boel regels
HTML = HTML & "<br>"
MailObject.From = "**********************.nl>"
MailObject.To = ""& Request.Form("email")& ""
MailObject.Bcc = "*************.nl"
MailObject.Subject = ""& Recordset1.Fields.Item("adres").Value & " te " & Recordset1.Fields.Item("gemeente").Value & ""
MailObject.Importance = 1 ' 0= laag, 1=normaal (default), 2=hoog
MailObject.Body = HTML
MailObject.BodyFormat = 0
MailObject.MailFormat = 0
MailObject.Send
Set MailObject = Nothing
%>
Op de Tiscali servers werkte dit voorheen uitstekend. Op de nieuwe KPN server krijg ik een 500 - Internal server error. Helaas krijg ik geen uitgebreide uiteenzetting van de error.
De webserver draait IIS 7.0 met asp en asp.net 1.1, ook php wordt ondersteund.
Bij KPN en Tiscali wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en word ik helemaal niks wijzer. Heeft een van jullie ervaring met het gebruiken van een webformulier op de KPN webservers en kan iemand mij van de juiste code en wellicht de (interne) SMTP-server voorzien?
Alvast bedankt!
Steffen