Dell optiplex vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:17
ik word gevraagd een pc te kiezen, voor klein huis tuin en keukengebruik, met light breedbandinternet (Belgiê). Geen zware grafische toepassingen, geen zware office toepassingen, enkel dus mail, wat surfen, overzetten van digitale foto's via usb, overzetten van dia's naar harde schijf ->DVD., en een klein spelleke zoals tetris, majong enz

wat is volgens jullie dan een goede keus

AMD Athlon 64 X2 4050E
2GB 667Mhz niet-ecc DDR2 sdram
250GB 7200 sata 3
deze optiplex wordt geleverd met een geintegreerde gr. chip (Nvidia quadro nvs210s)

of

Intel core 2 duo E4600 2,4 Ghz, 800FSB 2mb L2cache
2Gb 667Mhz niet ecc ddr2 sdram
250GB 7200 sata3
deze optiplex wordt geleverd met een geintegreerde chip (intel mediaaccelator 3100)

dus voor welke optiplex kies ik best (nvidia of intel geintegreerde graf. chip)?

Alvast bedankt om te helpen

ps; de pc is voor een persoon van 75 jaar, dus die gaat daar (normaal gezien) geen zware stoten mee uithalen ;)

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-01 23:17

DefLite

Why so serious?

Ik zou zelf de goedkoopste nemen gezien het de eisen.

lees ook ff de FAQ

[ Voor 4% gewijzigd door DefLite op 08-08-2008 17:23 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou ook de goedkoopste nemen. Maar als je Vista gaat draaien (wat ik waarschijnlijk acht), dan zou ik wel gaan voor de configuratie met de beste grafische kaart. Dan draait het wat soepeler.

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:17
dat was ik nog vergeten te zeggen, normaal zou er vista op komen, maar je kan bij dell ook een downgrade doen en dan wordt het dus xp-professional

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Beste bartmaniac,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.