Toon posts:

Pc start op, HDD spint op maar niks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een PC staan, Pentium 4 met een losse videokaart en 1 hdd. Als ik deze nu aanzet, hoor ik de hdd opspinnen en de drives doen iets en de CPU fan gaat aan, maar ik krijg geen beeld. Het scherm blijft gewoon "No signal" aangeven. Ik heb al geprobeerd de bios te resetten maar geen succes. Weet iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank :)

Verwijderd

Topicstarter
Net een andere videokaart geprobeerd, dit werkt ook niet :S

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ander scherm of monitorkabel gepakt om te testen?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Jep net geprobeerd, levert ook niks op. Het ligt dus aan iets anders volgens mij, maar hoe zou ik dit kunnen vinden?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:50:
Jep net geprobeerd, levert ook niks op. Het ligt dus aan iets anders volgens mij, maar hoe zou ik dit kunnen vinden?
Met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Deze helpt me tot nu toe niet verder omdat ik niet weet wat er kapot is, vooral niet omdat het ding gewoon niet piept :S

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-05 19:59
Je weet zeker dat de hdd actief werkt maar je geen beeld krijgt? (hdd lampje blijft knipperen?) Heb je toevallig een scherm met vga en dvi aansluitingen? Dan kan het zijn dat je moet switchen. Heb je de Pci-e kabel van je videokaart goed vastzitten?

blijft een beetje gokken zo...

één is geen, twee is één

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Misschien een hele domme vraag, maar moet er misschien een stroomkabeltje aan je grafische kaart worden vastgemaakt? Ik heb dit ook gehad, was vergeten het kabeltje eraan vast te zetten. De Pc ging gewoon aan, alles spinde op, maar het scherm bleef op "No Signal" staan. :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het net gemaakt, dmv een ATX reset terwijl een normale CMOS-clear niet werkte. Beetje raar dus, maar werkt gelukkig weer :) Bedankt voor alles :)

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 20:10
.

[ Voor 197% gewijzigd door THE_FIREFOX op 08-08-2008 18:35 . Reden: probleem al opgelost ]

Pagina: 1