Na het kopiëren van grote bestanden binnen mijn netwerk valt de verbinding weg, iemand idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Router: Linksys WRT54G
Router: Linksys WRT54G
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 15:58 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 15:58 ]
[ Voor 94% gewijzigd door remco_k op 08-08-2008 16:03 ]
Alles kan stuk.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
umm, sorry maar is dit forum niet gewoon voor hulp!? Of zit ik dan verkeerd hier. Is het dan zo dat je per defintie geen gebruik mag maken van een forum alvorens je zelf eerst onderzoek gaat verichten??remco_k schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:59:
Aan het feit dat jij niet eens zelf een onderzoekje start alvorens een topic te starten.
En daarbij ook niet aangeeft of het om een bedrade of draadloze link gaat, ook niet aangeeft wat de kwaliteit e.d. daarvan is en ook niet aangeeft wat je al hebt geprobeerd om het op te lossen.
Dus; als je bovenstaande hebt gedaan, kan je met die uitslag wellicht even de search gebruiken en je probleem oplossen. Lukt dat laatste niet, dan horen we dat hier wel weer.
omdat we zonder informatie niet eens weten waarom het gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:10:
[...]
umm, sorry maar is dit forum niet gewoon voor hulp!? Of zit ik dan verkeerd hier. Is het dan zo dat je per defintie geen gebruik mag maken van een forum alvorens je zelf eerst onderzoek gaat verichten??
Ik kan gewoon niet meer info geven over 't probleem, enkel dat 't om een draadloze router gaat met daar tussen twee laptops en wat 't probleem is.
[ Voor 36% gewijzigd door binbero op 08-08-2008 16:23 ]
Nee, het is inderdaad niet de bedoeling eerst een topic te openen en dan pas zelf onderzoek te gaan verrichten. Dat staat zelfs expliciet in ons Algemeen beleid (2e alinea o.a.)Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:10:
[...]
umm, sorry maar is dit forum niet gewoon voor hulp!? Of zit ik dan verkeerd hier. Is het dan zo dat je per defintie geen gebruik mag maken van een forum alvorens je zelf eerst onderzoek gaat verichten??
Zie verder ook onze Korte FAQ en zelfs de Policy - Netwerken @ topicstartenWaarom gaan die topics eigenlijk dicht, we zijn hier toch om elkaar te helpen?
Zonder vragen geen forum! Die redenatie gaat op GoT niet op. Het is een forum wat niet als doel heeft zoveel mogelijk users of zoveel mogelijk posts. Dat staat namelijk ongeveer lijnrecht tegen ons werkelijke doel: Een technisch discussieforum op een hoog niveau. Het is dus niet je helpdesk waar je even zonder eigen inzet je probleem neerdumpt.
Tuurlijk kun je dat wel; je vermeldt nu al dat het om een draadloze router gaat, wat je in eerste instantie voor je edit niet deed. En nu kom je ook met het feit dat het om laptops gaat (welke dan vermoedelijk draadloos verbonden zijn??) En dan weten we nog steeds niet of het om windows/linux gaat, of hoe groot de bestanden zijn die jij "groot" vindt etc. etc.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:10:
Ik kan gewoon niet meer info geven over 't probleem, enkel dat 't om een draadloze router gaat met daar tussen twee laptops en wat 't probleem is.
[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 08-08-2008 16:25 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
RobIII heeft je hierboven al heel mooi uitgelegd waar GoT voor staat.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:10:
En daar noem je alweer een heel belangrijk onderdeel van iets wat je eerder niet noemde, 2 laptops. Nu inderdaad nog de vraag: beide draadloos of niet? Welke besturings systemen en, ach, lees mijn eerste post voor wat nog meer van je wordt verwacht.[...]
Ik kan gewoon niet meer info geven over 't probleem, enkel dat 't om een draadloze router gaat met daar tussen twee laptops.
[ Voor 32% gewijzigd door remco_k op 09-08-2008 08:51 ]
Alles kan stuk.
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq