Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office 2007] Agenda sharing via sharepoint of outlook?

Pagina: 1
Acties:

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-10 08:49
Op het werk willen we een agenda creëren waardoor we in een oogopslag kunnen zien wat iedereens "workload" is.

Nu zit ik met het volgende probleem. Op de een of andere manier lukt het me niet om een nieuwe kalender te maken waarin standaard al mijn activiteiten, of activiteiten met een bepaalde "tag" in komen. Ook als ik via sharepoint een kalender maak lukt het mij niet om mijn activiteiten in die agenda te kopieren.

Het moet zo makkelijk mogelijk zijn, in de zin van: alleen in je eigen agenda dingen updaten, waarna er vanzelf een update komt in de gezamenlijke agenda.

Ik vind op de help functie alleen zaken over templates en ik kan wel de sharepoint kalender koppelen met een office kalender, maar dat is nou net niet de bedoeling. Het moet van office naar office, of van office naar sharepoint.

Wie kan mij hiermee helpen?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 13:37

talin

ES-MA

dus je hebt 2 agenda's in outlook 2007 ?
1 is persoonlijk en ander is openbaar?
je wilt bepaalde afspraken kopieeren naar de openbare en dat wil niet?

heb je alle rechten op die agenda goed staan of kan je de functie "kopieeren" niet vinden?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Sp00n
2 agenda's in outlook

1 persoonlijke waarin ik al mijn activiteiten wil plaatsen. In agenda 2 moet, afhankelijk van de tag (zakelijk/privé etc.) alle activiteiten automatisch worden doorgelinkt. (dit wordt de gezamenlijke agenda)

Kopiëren vind ik, maar dan zou ik iedere keer die agenda moeten kopiëren ?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 13:37

talin

ES-MA

is dit op een exchange server?

is het dan niet: publish my Callendar?

neem aan dat deze geshare'd is en dat ie als je wijzigingen hebt gedaan dit wel direct in de agenda komt te staan, hij zou automatisch alle toegevoegde dingen "direct" moeten laten zien.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Sp00n
Het is op een exchange idd.

Mijn agenda is ook geshared, zoals die van alle collega's. Alleen dan blijven het toch afzonderlijke agenda's? Al die gesharede agenda's moeten in 1 agenda komen.

• Sp00n
Anyone ? :)

Het lukt mij namelijk nog steeds niet en ik kan niet geloven dat het niet mogelijk is.

Verwijderd

Dat zou je met public folders kunnen doen:
http://www.google.co.uk/s...endar+public+folder&meta=
Pagina: 1