ik heb van www.asus.com een biosupdate versie 1006 gedownload.Ik heb hem unzipped en als ik dan op het bestandje (wat als type een faxweergave heeft) dubbelklik dan zegt hij : de documentopmaak is ongeldig of wordt niet ondersteund. What Should I do.
Heb je hem wel toegepast in DOS ??
En dan met een flashbios proggie ?
En dan met een flashbios proggie ?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Probeer de search even, en dan zoeken op "flashen van bios" zijn volgens mij al tig topics over geweest.
Suuk6
Suuk6
Kan best wezen dat Windows .awf (ofzoiets) bestanden als faxen herkent aan de hand van de extensie. Maar alsnog: moet gewoon met flashprogramma'tje worden ingevoerd. Maar als je niet eens weet waarom dit niet werkt als faxbestand, dan zou ik zeker nog niet aan biosflashen beginnen.
Je moet natuurlijk ook het Flash programma downloaden van Award. Daarmee kan je de BIOS toepassen. Doe dit wel in Real mode DOS.
Op de ASUS site krijg je op een gegeven moment een popup als je op het BIOS gedeelte zit, in die popup zit geloof ik een link naar het proggie dat je moet hebben.
Op de ASUS site krijg je op een gegeven moment een popup als je op het BIOS gedeelte zit, in die popup zit geloof ik een link naar het proggie dat je moet hebben.