Vraag mbt [BBG] Basissysteem juli 2008

Pagina: 1
Acties:

• prinsmp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Hoi, aangezien ik een leek ben met PC's en graag een nieuwe PC wil kopen heb ik jullie BBG guide bekeken om mezelf te adviseren.

Ik wil nu graag het basis systeem van juli bestellen, echter aangezien ik hem alleen gebruik voor wat internetten en het opslaan van wat foto's en digi filmpjes, wil ik wat onderdelen schrappen van de lijst.

Ik kon echter niet achterhalen of het geadviseerde moederbord ook zonder een grafische kaart zijn werk doet op het grafische vlak. Ik dacht te lezen dat hij wel een onboard geluidskaart heeft.

Met andere woorden:
Als ik het basissysteem juli 2008 koop zonder geluids kaart en grafische kaart, is deze PC setup dan geschikt voor normaal gebruik. (hij wordt dus niet gebruikt voor spelletjes, grafische hoogstandjes en zware programma's)

dank

Verwijderd

Even gekopieerd uit die Best buy guide:
Een van de dingen die de prijs/prestatieverhouding van Athlon-systemen goed doet zijn de prijzen van moederborden voor het AM2-platform. De door ons geteste AMD 780G-chipset is hier een goed voorbeeld van. Deze chipset is voorzien van een vlotte geïntegreerde grafische core met hybrid crossfire, waardoor deze kan samenwerken met een grafische kaart die hier ook ondersteuning voor heeft.
Dus ja hij heeft een grafische core

• prinsmp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Thanx voor de reply!