• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:36
Hallo daar,

Ik heb nu twee maal de Energy meter EL-EPM01-F in huis. Gewoon om het verbruik van de pc van mij te vergelijken met de arrogante pc van mn broer met twee 4850 kaarten erin.

Mijn vraag is hoe ik het tarief in moet brengen. Dit staat onduidelijk in de gebruiksaanwijzing.

Mijn tarief is €0,21604 per kwh, Dit zijn de variabele leverings + netwerkkosten.
Mijn meter geeft aan standaard 0,00. Maar moet ik dit zien als centen of euro's?
Ik heb nu maar 21,6 ingegeven, dat is dus in centen. Preciezer gaat denk ik niet.

Doe ik dit goed? Heeft iemand nog een idee om de tellers te resetten? Heb ergens gelezen dat de accu dan eerst leeg moet lopen, maar hoelang dit duut weet ik niet. Zal wel veel te lang duren.

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 14:03

aap

Ik ken dat ding niet, maar maakt het uit of je centen of euro's invoert? Als je het in centen invoert krijg je waarschijnlijk ook het verbruik in centen en als je het in euro's invoert in euro's. Zo'n ding doet vast niets anders dan het stroomverbruik vermenigvuldigen met de prijs die je ingevoerd hebt.