Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Oulook 2003] Agenda Vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is er iemand die een tooltje weet, zodat ik agenda items van de ene naar de andere agenda kan kopieren?

Situatie is als volgt:

Ik heb mijn eigen account op Exchange (mail, agenda etc.) en een account van onze IT-afdeling.
Nu wil ik graag dat de agenda-items van de afdeling IT in mijn agenda komen. (Ik weet dat ik die agenda kan kopieren naar mijn eigen agenda). Weet iemand hier een tool voor die op het moment dat er iets in de agenda van de IT wordt gezet, het gelijk in mijn agenda terecht komt? (dit ivm mijn PDA waar ik maar een exchange account op kwijt kan).

Alvast bedankt!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Agenda vraagje is niet zo informatief, qua titel. ;)

Omdat ik verder in je startpost niks terugvind van wat je zelf al gevonden hebt en waarom dfat niet voldoet gaat deze dicht. Lees even de Registratievoorwaarden / korte FAQ wat we wel van een TS verwachten en dan mag je hem van mij best opnieuw posten, maar niet zo.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.