bijna overal werkt mijn scriptje om div's zichtbaar en onzichtbaar te maken. Mijn probleem is die verdomde IE6 daar krijg ik het niet voor elkaar om via radio buttons een div zichtbaar of onzichtbaar te maken..
dit werkt perfect voor de browsers Firefox windows / mac en safari. nu heb ik ook alle opties in de radio button geprobeert als:
* onClick
* onMouseUp
* onMouseDown
* onSelect
* onFocus
allemaal geen resultaat. ik heb gezocht naar andere scripts maar dat werkte ook allemaal niet. het rare is dat dit script wel in IE werkt wanneer de href niet om een radio button zit, dus bij een doodnormale link.. WHELP
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
| function HideContent(d) { if(d.length < 1) { return; } document.getElementById(d).style.display = "none"; } function ShowContent(d) { if(d.length < 1) { return; } document.getElementById(d).style.display = "block"; } |
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <a href="javascript:ShowContent('verhuizen')"> <input type="radio" id="_switch_J" name="verhuizen" value="J" [::VERHUIZEN_J::] /></a> <label class="inline" for="_switch_J">Ja</label> <a href="javascript:HideContent('verhuizen')"> <input type="radio" id="_switch_N" name="verhuizen" value="N" [::VERHUIZEN_N::] /></a> <div id="verhuizen"> [::VERHUIZEN::] </div> |
dit werkt perfect voor de browsers Firefox windows / mac en safari. nu heb ik ook alle opties in de radio button geprobeert als:
* onClick
* onMouseUp
* onMouseDown
* onSelect
* onFocus
allemaal geen resultaat. ik heb gezocht naar andere scripts maar dat werkte ook allemaal niet. het rare is dat dit script wel in IE werkt wanneer de href niet om een radio button zit, dus bij een doodnormale link.. WHELP
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..