Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Dat kan wel.Hari-Bo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:18:
Eerst had ik gekeken of ik simpelweg de locatie van de package kon wijzigen, maar dat is niet mogelijk.
Je kan met GPMC de Migration Table Editor gebruiken om de lokaties om te zetten
Dan hoef je ook geen nieuwe GPO aan te maken maar je 'copy-replace't de GPO met de oude lokatie.
Werkt over het algemeen prima.
[ Voor 43% gewijzigd door alt-92 op 08-08-2008 12:32 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Bedankt voor de tip 
Maar ik zit op 1 stuk nog vast, ik heb van de desbetreffende policty een backup gemaakt, deze daarna geopend in Migration Table Editor de locatie aangepast en het bestand opgeslagen als .migtable. Maar hoe kan ik deze aanpassing nu invoeren in de backup van de policy en deze daarna weer importeren, dat stukje is me niet duidelijk.
Maar ik zit op 1 stuk nog vast, ik heb van de desbetreffende policty een backup gemaakt, deze daarna geopend in Migration Table Editor de locatie aangepast en het bestand opgeslagen als .migtable. Maar hoe kan ik deze aanpassing nu invoeren in de backup van de policy en deze daarna weer importeren, dat stukje is me niet duidelijk.
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Je 'restored' de backup met een verwijzing naar de migtable die voor jou het UNC pad aanpast.
Staat ook op Technet beschreven hoe je dat doet
http://technet2.microsoft...65c-e8ed2658a4141033.mspx
Staat ook op Technet beschreven hoe je dat doet
http://technet2.microsoft...65c-e8ed2658a4141033.mspx
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit is het volgende hoe ik het doe: Import Settings > Backup Folder (policy) > Select GPO > Using migration file (aangepaste file) > Importeren
Maar de aangepaste locatie wordt niet geimporteerd?
Maar de aangepaste locatie wordt niet geimporteerd?