Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Sp1 installeren lukt voor geen meter!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen,

Ik heb Windows vista home Premium op mijn pc en ik probeer voor de 1001ste keer Service Pack 1 te installeren, maar het lukt helaas niet. Ik heb alle updates voor SP1 geïnstalleerd, want ik las dat het moest.

Ik heb het zowel via Windows Update als Full language geprobeert, maar er komen telkens foutcodes.

Van Windows Update: 8024200D= Need another download, maar zoals ik al zei heb ik alle updates van Vista al geinstalleerd en op andere forums is er geen oplossing

Als ik de All language Pack wil installeren dan is het code: 80070002= tijdelijke updatebestanden verwijderen die door Windows worden gebruikt om updates voor uw computer te identificeren. Wel gek dat deze code over Windows update gaat terwijl ik de All language pack heb gedownload en het wil installeren. Ik heb gedaan wat Microsoft aangaf, namelijk bestanden in de map: Software distribution verwijderen, maar nog steeds geen resultaat.

Ik heb Windows opnieuw geinstalleerd (geformatteerd) en hetzelfde gedaan, maar nog steeds geen resultaat.

Verder heb ik deze dingen ook in veilige modus geprobeerd, maar weer dezelfde foutcodes.

Ik had een Windows upgrade versie gekocht premium en het is legaal.

Pc specs (indien nodig):
Pentium D 820
2 Gig ram
X1650 pro videokaart
OEM moederbord
250 Gig hardeschijf

Ik zie ook dingen als dat je moet controleren op schijffouten en geheugenfouten, maar het lijkt me sterk dat daar het probleem zit, omdat anders vista het meteen had gezegd toen ik het in het begin had geinstalleerd.

Ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen.

Dus hulp is welkom

Alvast bedankt.

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
download een vista versie met sp1 erin geslipstreamed?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:03
Lijkt me een ingewikkeld probleem, heb je microsoft al gebeld?

Verwijderd

Het enige wat ik kan bedenken is dat het je overgang van XP naar Vista is, heb daar vaker negatieve ervaringen mee gehad omdat er oudere hardware/drivers werden gebruikt. Het beste is denk ik even het rij'tje af te gaan met hardware/software updates. MoBo firmware en dan alle drivers voor je hardware voor Vista installeren. Daarna pas de Vista updates binnenhalen. Zijn er geen Vista drivers voor een bepaald stukje hardware dan deze even uitzetten in apparaat beheer.

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Kijk hier eens naar?

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Verwijderd

Topicstarter
Vista heeft al voor hardware drivers. En ik heb ook de 2 patches van marquis geprobeert maaar nog steeds als ik SP1 wil binnen halen dezelfde fouten :(

Ook in veilige modus

Verder wil ik ook nog mededelen dat Windows update soms vastloopt als die foutcode wordt weergegeven waardoor ik het dan in taakbeheer moet afsluiten.

Ik hoop echt dat iemand ooit de gouden tip geeft

Alvast bedankt,

Kamicollo

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:33

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Ik heb Windows opnieuw geinstalleerd (geformatteerd) en hetzelfde gedaan, maar nog steeds geen resultaat.
Verder heb ik deze dingen ook in veilige modus geprobeerd, maar weer dezelfde foutcodes.
Ik had een Windows upgrade versie gekocht premium en het is legaal.
Hoe heb je Windows opnieuw geinstalleerd? Want als je Vista een upgrade is, dan zal je eerst Windows XP moeten installeren en daarna de upgrade er overheen...heb je dat ook zo gedaan ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Verwijderd

Topicstarter
Eerst wel, maar toen lukte het ook niet

Met vriendelijke groet,

Kamiccolo
Pagina: 1