Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[pp 07] Focus verplaatst automatisch naar midden van slide*

Pagina: 1
Acties:

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Gebruik nu een tijdje Powerpoint 2007 thuis en loop daar tegen het volgende probleem aan.
Als ik een sheet heel ver ingezoomed heb, en ik verwijder iets uit de sheet dan wordt de sheet automatisch opnieuw gecentreerd. Oftewel ik kan elke keer weer scrollen naar het punt waar ik aan het knutselen was. Bij de vorige powerpoint versies was dit dus niet het geval en ik vraag me af of je dit uit kunt zetten. Ik wordt er echt helemaal gestoord van en kan het nergens vinden.
Iemand enig idee.

Update:
Het in ongelofelijk maar ik was net even te snel met het posten van deze vraag:
Description of the PowerPoint 2007 hotfix package: June 26, 2008

[ Voor 12% gewijzigd door Uitje op 08-08-2008 12:04 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

offtopic:
doe ik nog een titelfix want powerpoint probleem zegt zo weinig ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Lustucru op 08-08-2008 12:24 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Dit is toch helemaal mooi. Ik de hotfix geinstalleerd zoals op de microsoft site beschreven en deze doet dus helemaal niks :( Ik heb het probleem dus nog steeds, dus ik dacht laat ik Microsoft dan maar bellen..... blijkt er geen gratis support te zitten op mijn versie, alleen uiteraard tegen een vergoeding. Dan zoeken we het zelf wel uit.