Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[XML] Firefox en disable-output-escaping

Pagina: 1
Acties:

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:59
Ik wil wat RSS feeds met HTML markup weergeven dmv disable-output-escaping, maar Firefox is de enige browser die hierin faalt en de HTML niet herken, zoals je kunt zien in dit simpele voorbeeld.
Mozilla weigert blijkbaar om disable-output-escaping te ondersteunen in Firefox. Er is een workaround met javascript, waar ik nu mee aan de slag ga, maar als iemand een betere suggestie heeft hoor ik het graag.

.

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07 02:32
..

[ Voor 179% gewijzigd door r0bert op 08-08-2008 12:06 ]

• Da Weef
Voor wie het interessant vindt hier de workaround met javascript toegepast

...

[ Voor 25% gewijzigd door Da Weef op 08-08-2008 12:14 ]

.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Kunnen we het vorige topic even buiten beschouwing laten? Het is duidelijk dat topicstarter inmiddels wel wat uitzoekwerk heeft gedaan

Is er een reden dat je per-sé clientside transformatie wilt doen?

Als ik de bugzilla bugreport zo bekijk en je inderdaad geen invloed kan uitoefenen op de XML van betreffende feeds dan vrees ik dat er niets anders is behalve de JS work-around...

Intentionally left blank

• Da Weef
crisp schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:41:
Kunnen we het vorige topic even buiten beschouwing laten? Het is duidelijk dat topicstarter inmiddels wel wat uitzoekwerk heeft gedaan

Is er een reden dat je per-sé clientside transformatie wilt doen?

Als ik de bugzilla bugreport zo bekijk en je inderdaad geen invloed kan uitoefenen op de XML van betreffende feeds dan vrees ik dat er niets anders is behalve de JS work-around...
Het is bedoeld als simpele interne pagina op een netwerk schijf, dus ik zit redelijk gebonden aan client-side. De JS workaround werkt en met de iframe workaround van het vorige topic is het toch al een ranzige bende ;) Het werkt nu in in ieder geval in alle grote browsers, dat ik zonder twijfel tegen andere problemen aan ga lopen neem ik wel op de koop toe. Daar is vast wel weer een work around voor |:( Bovendien heb ik te weinig kaas gegeten van het onderwerp om voorgebouwde zaken compleet om te gooien.

.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

Kun je niet met een willekeurige AJAX-capable library die RSS inladen en er zelf mee doen wat je wilt?

Dan ben je 100% flexibel en 100% compatible.

Voorbeeldje:
http://www.bosmonster.nl/ajaxrss/ajaxrss.html

[ Voor 74% gewijzigd door Bosmonster op 08-08-2008 13:43 ]

• Da Weef
Bosmonster schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:37:
Kun je niet met een willekeurige AJAX-capable library die RSS inladen en er zelf mee doen wat je wilt?

Dan ben je 100% flexibel en 100% compatible.

Voorbeeldje:
http://www.bosmonster.nl/ajaxrss/ajaxrss.html
Dit lijkt inderdaad een 'schone' oplossing. Moet het nog wel even wat verder doornemen alvorens te implementeren, maar dat lijkt formaliteit.

Thnx! :D

.

Pagina: 1