[Karma] Overig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:43
Lieve adjes,

Ik kan in de search niet vinden waarop de punten en het percentage Karma-overig zijn gebaseerd
Dit komt ook niet in het plan: Nieuwe karmaberekening in gebruik genomen naar voren en mijn zoektocht naar Karma AND Overig levert weinig op.

Wellicht dat iemand mij hierover wat meer kan vertellen?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Alles wat niet in de andere catagoriën valt. :P Ik mod bijvoorbeeld veel en je ziet dus ook dat de catagorie overig bij mij een groot aandeel heeft. Verder zijn er nog wel meer dingen waarvoor je karma krijgt, maar vziw is het niet de bedoeling dat exact bekend is waarvoor je het krijgt en hoeveel. Dit om te voorkomen dat mensen doelgericht voor hun karma gaan werken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

nieuws-/meuktips helpt ook mee aan je 'overige' karma
Productreviews beoordelen ook, en zo zullen er vast nog wel meer leuke goodies zijn op de t.net site die meewerken aan je 'overige' karma.

Waar DM's op GoT onder vallen ben ik wel benieuwd naar, onder forum of 'overig'?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wiethoofd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:13:
Waar DM's op GoT onder vallen ben ik wel benieuwd naar, onder forum of 'overig'?
..Of gewoon niet natuurlijk. Ik zie niet echt in waarom je voor DM's karma zou krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

* Wiethoofd had al iets verwacht van een optie 'c'
Maar dan typ ik dus nutteloze ellenlange DM's die me niets opleveren :+

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je karma geeft aan in welke mate je bijdraagt aan de community. Een DM draagt niet direct bij aan de community als geheel en het zou me om die reden niet verbazen als het niet wordt meegeteld.
Pagina: 1