Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Wie weet of je kunt opnemen en afspelen tegelijk om bv gisteren kijken en reclames van gisteren snel door te spoelen en vandaag op te nemen. dit bespaard volgens mij 1 uur kijken per avond. Al dit zo is, ga ik een pvr kopen voor digitenne. Ik denk aan een topfield of een finepass want over de samsung lees ik teveel negatieve reacties.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:43:
Wie weet of je kunt opnemen en afspelen tegelijk om bv gisteren kijken en reclames van gisteren snel door te spoelen en vandaag op te nemen.
Sorry hoor, maar lees zelf deze zin zelfs eens.

Met hem \/\/

Money for nothin' and your chicks for free

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-02 22:43

Barrycade

Through the...

Beetje Harddiskrecorder kan dit.

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
De topfield recorder van Digitenne kan dit in ieder geval. Let bij de keuze op of de PVR een dubbele tuner heeftm dan kan dat (mits softwarematig ondersteund, maar dat doet zo goed als iedere fabricant).

LPEspecial

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de het antwoord hier heb ik wat aan
marcel

Verwijderd

Topicstarter
bedankt Dit is een extra reden om een pvr te nemen
marcel
LPEspecial schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:50:
De topfield recorder van Digitenne kan dit in ieder geval. Let bij de keuze op of de PVR een dubbele tuner heeftm dan kan dat (mits softwarematig ondersteund, maar dat doet zo goed als iedere fabricant).

Verwijderd

Topicstarter
dit is toch geen plaats voor taal puristen maar voor mensen die elkaar willen helpen (dacht ik) waarbij taal een ondergeschikte rol heeft maar de boodschap of vraag voorop staat .
DeeJee schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:46:
[...]

Sorry hoor, maar lees zelf deze zin zelfs eens.

Met hem \/\/

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:02:
dit is toch geen plaats voor taal puristen maar voor mensen die elkaar willen helpen (dacht ik) waarbij taal een ondergeschikte rol heeft maar de boodschap of vraag voorop staat .

[...]
Dan moet ik eerlijk toegeven dat ik na een eerste keer lezen van jou tekst nog niet precies helemaal door had wat je nou bedoelde.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:02:

[...]
offtopic:
Dat ben ik zeker met je eens. Alleen wanneer de vraag door je taalgebruik (bijna) niet meer duidelijk is wordt het een ander verhaal.

Money for nothin' and your chicks for free

Pagina: 1