Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

raar office 2007 contactpersonen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn contactpersonen. ze lijken te zijn verwijderd, als ik in adres boek kijk is mijn map met email adressen(zo heet die) weg, maar als ik dan klik op extre>adresboek dan zijn ze gewoon te vinden, ook kan ik, bij het maken van een nieuwe e-mail gewoon kiezen uit mijn contatpersonen.

maar als ik dan links op contactpersonen klik, dan is mijn map met email adressen weg..?:O

iemand een idee?

groeten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zoals al vaker genoemd in andere topics: via extra -> adresboek -> extra -> opties even het juiste adresboek aangeven?

offtopic:
In je vorige topic heb je nooit de moeite genomen om feedback te geven op degene die de moeite nam met je mee te denken - omdat je de oplossing had of omdat je het opgaf. Dat nodigt bepaald niet uit om een volgende keer nog mee te denken, dus geef het voortaan even aan hoe een en ander is afgelopen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 07-08-2008 22:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al gekeken, en was dat inderdaad tegengekomen, maar zoals mijn vraag luid(lijkt me vrij duidelijk geformuleerd..), is dat niet wat ik bedoel.
In een email bericht kan ik WEL contactpersonen kiezen.

echter als ik dan naar contactpersonen ga(via de toe te voegen/verwijderbare buttons) dan zijn mijn contactpersonen nergens vindbaar, terwijl ik ze wel kan vinden bij het opstellen van een nieuwe email

mijn vraag is: waarom zijn ze dan niet zichtbaar als in het scherm contactpersonen(DUS afgezien van het scherm extra-adresboek...)

Dan offtopic: ik neem aan dat je reageert op mijn vraag in excel? dat is overgegaan naar iemand die er mee is gaan stoeien, en heb ik verder niet meer gevolgd op mijn werk, andere bezigheden, dus vandaar dat ik daar niet meer op heb gereageerd...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2008 11:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het opgelost, tenminste dat denk ik..

Waarschijnlijk vond hij de zgg verwijderde adressen nog via extra>adresboek omdat ze in verwijderde items stonden. dit vond ik uit door te zoeken op de mapnaam die ik email adressen had genoemd(start>zoekopdracht starten(vista))

Heb alles terug gezet, weet niet of ik adressen ben verloren maar dat vind ik vanzelf uit.

administratie; hier mag een slotje op:)!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Late reactie van mij: thanks@update. Die kende ik nog niet.

Slotje lijkt me niet nodig, het zakt wel weg.

Ik bedoelde de update in de vraag over Excel juist in het kader van tweaker vriendelijkheid; namelijk richting %user% met hetzelfde probleem en richting _heretic_ en andere die helpen. DIe horen graag hoe het is opgelost, of in dit geval dus dat het niet is gebeurd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)