Route66 werkte niet meer. Om dit programma opnieuw te installeren moest ik mijn intern geheugen formateren. Ik ben nu mijn 4 gb aan intern geheugen kwijt. Ik kan het op mijn GSM niet meer terugvinden. Als ik hem middels de USBkabel aansluit op de PC zie ik de map wel staan maar kan hem niet gebruiken. Ik krijg dan lees of schrijf beschadigingen te zien. Om alle fouten uit te sluiten heb ik inmiddels ook een harde reset uitgevoerd. Geeft hetzelfde resultaat. Weet iemand een oplossing?
Volgens mij had die een bericht in een topic moeten zijn. 
Zo niet, dan voldoet het iig niet aan datgene wat we hier verwachten. Je kan op zijn minst vermelden om welk toestel het gaat. Daarnaast kan je zelf eerst op onderzoek gaan voordat je een topic opent, waarbij je dan meteen de bevindingen van je zoektocht kan vermelden.
Zo niet, dan voldoet het iig niet aan datgene wat we hier verwachten. Je kan op zijn minst vermelden om welk toestel het gaat. Daarnaast kan je zelf eerst op onderzoek gaan voordat je een topic opent, waarbij je dan meteen de bevindingen van je zoektocht kan vermelden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
![]()