App om abonnementen bij te houden

Pagina: 1
Acties:

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een programmaatje voor de Mac waarmee ik bij kan houden waar ik allemaal sta ingeschreven/abonnementen heb lopen. Ik vergeet nogal eens dat ik ergens lid van ben of dat ik iets moet verlengen/opzeggen en het lijkt me daarom handig om een overzicht te hebben van al deze dingen.

Ik heb gezocht op Google, MacUpdate en Versiontracker maar ik heb echt 0,0 resultaten kunnen vinden.

Iemand een idee?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zet dat soort dingen gewoon in mijn calender met een jaarlijkse notificatie (bij abonnementen die per jaar worden verlengd, als het per maand is zie je het ook wel op je afschriften regelmatig voorbijkomen en kun je het elk moment opzeggen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:23

Kettrick

Rantmeister!

http://www.opzeggen.nl/ ?
Is er speciaal voor gemaakt volgens mij :)

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:27:
Ik zet dat soort dingen gewoon in mijn calender met een jaarlijkse notificatie (bij abonnementen die per jaar worden verlengd, als het per maand is zie je het ook wel op je afschriften regelmatig voorbijkomen en kun je het elk moment opzeggen).
Zo, best wel makkelijke oplossing.. 8)7 Toch bedankt voor het openen van mijn ogen. :)

Verwijderd

james4you werkt ook perfect! Email reminder, weet zelf welke opzegtermijn gehanteerd worden, heeft voorbeelden van opzegbrieven, inclusief adresgegevens van de bedrijven/maatschappijen waar je abonnement bij loopt. Webbased, maar wel volledig GRATIES en geen spam!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 12:19 ]