Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wall-e voor PSP: NL en toch in't Frans

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
Zonet kocht ik Wall-e voor de PSP. Achteraan op de doos staat duidelijk vermeld: Spel: NL/FR; Handleiding: NL/FR.
Nu blijkt alles in het spel in het Frans te zijn, handleiding wel in't Nederlands.

Is de uitgever hiervoor verantwoordelijk, maw, kan ik dat spel terugbrengen (is dus "gebruikt")?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Verwijderd

dat ligt eraan wat je met "verantwoordelijk" bedoelt.
de uitgever is ongetwijfeld de "dader", maar jij hebt te maken met de winkelier.

terugbrengen hangt een beetje af van het beleid van de winkel, maar je mag altijd eisen dat ze dit oplossen.

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 18:49

SaN

winkelier is verantwoordelijk voor hetgeen ze aan jou verkopen, dat zij het daarna zelf met de uitgever/groothandel uit moeten zoeken is hun probleem.

Verwijderd

Vraag het de winkelier, zou ik zeggen (wanneer je echt zeker weet dat er geen instelling is ergens). Als hij 'nee' zegt dan kun je altijd nog kijken hoe dat wettelijk geregeld is, al zou die geen knip voor z'n neus waard zijn als hij het na een demonstratie zou weigeren.

In elk geval: even navragen en anders even rond-Googlen. Voor Nederlandse consumenten is er een hoop te vinden wbt consumentenrecht, ik gok dat het er voor Belgen ook wel is.

Dit topic is gesloten.