Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222137

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben vanmiddag benaderd door JS Consultancy om voor hen te komen werken. Ik ben op zoek naar informatie over dit bedrijf. Ik kan op hun site nauwelijks informatie vinden. Wie heeft er ervaring met dit bedrijf?
Ik twijfel heel erg of ik hier op in moet gaan. Ik heb het heel erg naar mijn zin bij mijn huidige baan, ik werk er pas 3 maanden, maar over iets meer dan een jaar sta ik op straat omdat mijn gemeente (mijn huidige werkgever) opgaat in een grotere gemeente. Dat brengt me nu aan het twijfelen. Het salaris bij mijn eventuele nieuwe aanbieding is veel beter op het eerste gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
En hoe zit het met de secundaire arbeidsvoorwaarden en bijvoorbeeld reistijd bij JS Consultancy, staat dat ook gelijk aan je functie nu? Misschien is dat wel slechter, en enkel het salaris hoger. Zo kan je bekijken of de aanbieding het in ieder geval waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is natuurlijk waar. Daar moet ik ook naar kijken. Maar zo ver ben ik nog niet eens. Ik wil graag komende week op gesprek gaan, dat kan nooit kwaad. En dan zal ik zeker dit soort vragen stellen. Maar ik ben benieuwd of er forumleden ervaring hebben met dit bedrijf. En welke dit dan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268045

Ik heb daar een heel eerlijk, prettig gesprek gehad over een openstaande vacature bij een gemeente. Zowel de benadering als de aanpak van de sollicitatie procedure heeft bij mij een positief indruk achtergelaten. Echter, om persoonlijke redenen was ik genoodzaakt om het aanbod af te slaan. Helaas.. Want wat ik meekreeg van het gesprek was dat er veel aandacht wordt geschonken aan begeleiding en aan scholing. Maar of ze zich daarmee kunnen onderscheiden van andere consultancy bureau's is natuurlijk niet duidelijk te zeggen.

Ik zou zeggen, ga op gesprek en laat het allemaal op je afkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou, dat doet mij goed. Ik ben wel erg benieuwd wat ze me te bieden hebben. Het moet wel mooi zijn wil ik mijn vaste baan opgeven. Ik vind het maar spannend, maar ook wel erg leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Professional1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-03-2020
NARE BLOEDZUIGERS ZIJN HET!!!
Recent benaderd door een recruiter. Mooie verkooppraatjes over vele contacten bij mogelijke opdrachtgevers en gouden bergen.
Dan wordt er vervolgens gevraagd om allerlei persoonlijke gegevens aan te leveren zonder een toestemmingsverklaring in het kader van AVG.
En dan de overeenkomst die ze bieden:
Een projectovereenkomst, dus je bent vogelvrij qua arbeidsrechten. Geen pensioenopbouw. Een salaris zo laag, zelfs Mickey Mouse zou daar zijn oren voor optrekken. En verborgen privékosten van meer dan €120 per maand bij gebruik lease auto bovenop de fiscale bijtelling.
Vriendelijk bedankt voor de eer. Krijg je ook nog een boze reactie dat ze moeite voor je hebben gedaan en niet transparant en eerlijk bent geweest.
MIJN ADVIES:BLIJF WEG BIJ DEZE NARE TOKO 😡!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 24-04 13:28
Professional1 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 06:57:
NARE BLOEDZUIGERS ZIJN HET!!!
Recent benaderd door een recruiter. Mooie verkooppraatjes over vele contacten bij mogelijke opdrachtgevers en gouden bergen.
Dan wordt er vervolgens gevraagd om allerlei persoonlijke gegevens aan te leveren zonder een toestemmingsverklaring in het kader van AVG.
En dan de overeenkomst die ze bieden:
Een projectovereenkomst, dus je bent vogelvrij qua arbeidsrechten. Geen pensioenopbouw. Een salaris zo laag, zelfs Mickey Mouse zou daar zijn oren voor optrekken. En verborgen privékosten van meer dan €120 per maand bij gebruik lease auto bovenop de fiscale bijtelling.
Vriendelijk bedankt voor de eer. Krijg je ook nog een boze reactie dat ze moeite voor je hebben gedaan en niet transparant en eerlijk bent geweest.
MIJN ADVIES:BLIJF WEG BIJ DEZE NARE TOKO 😡!
Je reageert op een bericht dat bijna 12 jaar oud is + je hebt gisteren speciaal een account aangemaakt om deze reactie te plaatsen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furion2000
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-04 21:49
@xK0etj3 Het kan maar hoog zitten toch? Voor toekomstige lezers die op basis van het positieve bericht niet goed genoeg naar de kleine lettertje kijken. Liefde maakt blind zeggen ze wel eens, maar enthousiasme net zo goed ;)

Vaker gehoord dat je nadien nog een paar 'messteken' na krijgt omdat zij hun tijd verdoen aan je, dus dat mag best vermeld worden bij de clubs die dat doen. Misschien iets minder naar omschreven, maar dat terzijde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 21:18
12-jaar bump.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.