Systeem:
AMD Athlon 64 X2 Dual
Processor 4000+
Kloksnelheid 2.11 Ghz 2GB
NVidia Geforce 8500GT
PCI Express 16x/16x
Foxconn moederbord (type geen idee waar kan ik dit opzoeken?)
1GB geheugen (systeem ziet de helft?)
Het volgende probleem is aan de orde. Sinds enkele dagen slaan spellen single en multiplayer vast na ongeveer een half uur spelen (soms iets eerder). Er komt GEEN geluid uit de kast maar wel vanuit de boxen: trrrrrrrrrrrr VAST en dan moet ik mijn pc rebooten. Ik heb het hier met meerdere mensen over gehad maar de meeste denken dat het mijn harde schijf is omdat hij vaak ratelt en mijn getypte tekst lagged als ik typ bijvoorbeeld nu. De processor/moederbord/videokaart zijn pas enkele maanden oud, harde schijf is al 3 jaar oud. Ik heb net een harde schijf test gedaan en de test geeft aan dat hij nog in orde is en op 90% functioneert. Het enigste wat de test aangeeft is dit:
Power On Hours Count 187 13324 Watch
Warning: Power On Hours Count is below the average limits (219-253).
Ook heb ik even speedfan gedraaid:

Als jullie nog dingen moeten weten roep even dan pas ik het aan.
AMD Athlon 64 X2 Dual
Processor 4000+
Kloksnelheid 2.11 Ghz 2GB
NVidia Geforce 8500GT
PCI Express 16x/16x
Foxconn moederbord (type geen idee waar kan ik dit opzoeken?)
1GB geheugen (systeem ziet de helft?)
Het volgende probleem is aan de orde. Sinds enkele dagen slaan spellen single en multiplayer vast na ongeveer een half uur spelen (soms iets eerder). Er komt GEEN geluid uit de kast maar wel vanuit de boxen: trrrrrrrrrrrr VAST en dan moet ik mijn pc rebooten. Ik heb het hier met meerdere mensen over gehad maar de meeste denken dat het mijn harde schijf is omdat hij vaak ratelt en mijn getypte tekst lagged als ik typ bijvoorbeeld nu. De processor/moederbord/videokaart zijn pas enkele maanden oud, harde schijf is al 3 jaar oud. Ik heb net een harde schijf test gedaan en de test geeft aan dat hij nog in orde is en op 90% functioneert. Het enigste wat de test aangeeft is dit:
Power On Hours Count 187 13324 Watch
Warning: Power On Hours Count is below the average limits (219-253).
Ook heb ik even speedfan gedraaid:

Als jullie nog dingen moeten weten roep even dan pas ik het aan.