• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:00
Ey,

Ik heb een probleem met het opstarten van mijn pc. Toen ik hem een uur geleden uitzette deed die het nog perfect maar toen ik hem net weer aanzette gingen alle ventilatoren draaien maar gaf de monitor "geen signaal aan". Ook geven de lampjes op het moederbord aan dat hij niet verder boot.

Nu heb ik het batterijtje al van het moederbord gehaald en met zo min mogelijk componenten proberen op te starten. Dit had helaas geen effect. Ook blijft de led van de powerknop steeds knipperen.

Heeft iemand misschien nog ideeën om mijn problemen op te lossen ? Alvast bedankt !

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Welke componenten heb je los gehaald ?
En batterijtje er uit,daarmee wis je de bios instellingen..dat zou ik persoonlijk niet zo snel doen..
Normaal is een van de eerste dingen die getest worden de voeding,als die safe aangeeft gaat het bootproces door.
Geheugen bankjes aangedrukt ?? ( ff eerst de stekker er uit,off betekent niet dat er geen stroom op staat) kan zijn dat door de warmte e.e.a. is uitgezet waardoor er uiteindelijk nu geen goed kontakt is ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen.

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:00
Nick39 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:45:
Welke componenten heb je los gehaald ?
En batterijtje er uit,daarmee wis je de bios instellingen..dat zou ik persoonlijk niet zo snel doen..
Normaal is een van de eerste dingen die getest worden de voeding,als die safe aangeeft gaat het bootproces door.
Geheugen bankjes aangedrukt ?? ( ff eerst de stekker er uit,off betekent niet dat er geen stroom op staat) kan zijn dat door de warmte e.e.a. is uitgezet waardoor er uiteindelijk nu geen goed kontakt is ?
Ik heb de 3 van de 4 geheugenmodulles en de videokaart eruit gehaald. Verder staan er geen specifieke instellingen in de bios dus dat is geen ramp. Verder heb ik ook de ac stekker er opnieuw ingedaan. Maar helaas is het probleem hierbij nog niet opgelost.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

zie Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Dit is niet de manier om een dergelijk topic te starten, zet minimaal erin wat je specs zijn en wat je zelf allemaal geprobeerd hebt.

Bij gebrek aan inzet/deugdelijke topicstart. Topic dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.