Toon posts:

Vista home premium nl 32-bit niet meer leverbaar bij Azerty

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op verzoek van de moderator van het windows clients forum het bericht maar even hier.
Hoewel hij de vraag onnodig vond, vind ik hem niet. De klanten service van Azerty (wat ik een betrouwbare webshop vind) vertelde mij dat Vista Home Premium NL 32 bit OEM uit het assortiment is bij hun leverancier. Ik vraag niet WAAR de versie nog wel leverbaar is. Maar of het iemand bekend is dat deze windows versie uit de schappen GAAT verdwijnen?
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:32:
Ik kan er nergens iets over vinden? Ik heb geprobeerd een computer via azerty te bestellen met vista home premium 32 bit (NL). Vandaag een mailtje gekregen dat dit niet meer leverbaar is (en het pakket is ook meteen verdwenen in de webshop) Even gebeld met azerty die vertelde mij dat dit pakket idd vanaf heden niet meer geleverd wordt door hun leverancier. Ligt dit aan de leverancier of is windows inmiddels gestopt met het uitleveren van de nederlandse 32 bits versie? Ik kan hier op internet niets over vinden.
alt-92 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:44:
[...]

Dan hoort je vraag niet hier maar in het Shopping Forum.
Dat is namelijk speciaal opgericht voor dergelijke vragen als het gaat om webshops - Windows Clients is meer voor de werking van je OS.

Dan nog kun je ook verder kijken dan je neus (of Azerty) lang is:
pricewatch: Microsoft Windows Vista Home Premium

Beetje onzinnig topic op deze manier dus.
Ik verplaats 'm dan ook niet, maar zet er een slotje op, en geef je de tip mee om toch nog even de Aanmeldingsvoorwaarden/Forum FAQ door te lezen wat we hier van een goede topicstart verwachten.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:05
Ik denk dat er gewoon iemand bij azerty zit te pitten.... Omdat 1 webshop zegt dat iets niet meer leverbaar is heeft microsoft het maar uit het assortiment gekickt? :P

Kijk eens bij wat andere shops zou ik zeggen, ze zijn er nog volop. :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:14:
Ik vraag niet WAAR de versie nog wel leverbaar is. Maar of het iemand bekend is dat deze windows versie uit de schappen GAAT verdwijnen?
Uiteindelijk zal elk produkt een keer uit het assortiment gaan ;)

Maar als je die pricewatch link nou bekijkt, lijkt het je dan niet waarschijnlijker dat Vista Home Premium (32bits) gewoon te koop is - enkel bij Azerty niet?

Als MS morgen besluit de verkoop te stoppen staat dat echt wel met koeieletters op elke nieuwssite - tech of non-tech.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-01 22:02

Robtimus

me Robtimus no like you

Zeker aangezien dit voor de gemiddelde consument de populairste versie is.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanks voor de reacties. Toch morgen maar weer eens opnieuw bellen en anders bij een andere shop bestellen. Ik ben een computertje aan het samenstellen voor iemand anders waarvoor ik de 32 bits versie toch beter vind. Maar ik had geen zin om een product te kopen wat spoedig gaat verdwijnen (mijn GEVOEL zegt dan altijd dat de ondersteuning ook een mindere prioriteit krijgt.)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:20
Heeft dit niet gewoon te maken met het feit dat deze vervangen is is door de SP1 versie? Deze heeft een ander artikelcode, waardoor deze bij een webshop wellicht als EOL staat bestempeld

Verwijderd

Topicstarter
Dat was het idd, terwijl azerty had aangegeven dat dit niet het geval zou zijn =(.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Inderdaad, alle nieuwe Vista dvd's zijn voorzien van SP1 en hebben een andere productcode.

March of the Eagles

Pagina: 1