Ondanks dat de E-TEN Glofiish x650 al een tijdje op de markt is, kan ik er nog weinig over vinden op tweakers. De specs zien er voor mij erg interessant uit. Vandaar dit topic om ook jullie meningen/ervaringen te polsen.
Specificaties
Foto

Reviews
Aangezien ik het apparaat vooral voor zijn GPS functie (on & offroad) zal gebruiken is de SiRF Star III
erg aantrekkelijk vanwege zijn bewezen prestaties. Ook het VGA scherm lijkt me een must. De FM transmitter is een feature die ik nog niet vaak ben tegengekomen en me toch wel verdomd handig lijkt. Wat "men" jammer schijnt te vinden is dat er maar 64 MB ram in zit. Dit schijnt te weinig te zijn om goed mee te werken. Aangezien ik geen ervaringen met smartphones heb zou ik niet weten wat ik hiermee moet. Ook wordt geklaagd over een trage bediening. Echter heb ik vaker gelezen dat dit vooral te wijten is aan de meegeleverde software van E-TEN. Na het verwijderen van deze software zou het apparaat ineens "veel sneller" zijn. Verder moet ik natuurlijk niet vergeten te vermelden dat de x650 er gewoon superstrak uitziet
Specificaties
| * Afmetingen | 107 x 58 x 14.7 mm |
| * Display | 480 x 640 pixels, 2.8 inch, 65k kleuren |
| * Processor | Samsung SC32442 500 MHz |
| * Geheugen | 256 MB Flash ROM, 64 MB SDRAM |
| * WLAN | Wi-Fi 802.11 b/g |
| * Bluetooth | v2.0 |
| * Batterij | Li-Po 1530 mAh |
| * GPS | SiRF Star III |
| * FM | Receiver & transmitter |
Foto
Reviews
| * MobileTechReview |
| * PocketNow |
Aangezien ik het apparaat vooral voor zijn GPS functie (on & offroad) zal gebruiken is de SiRF Star III