Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks dat de E-TEN Glofiish x650 al een tijdje op de markt is, kan ik er nog weinig over vinden op tweakers. De specs zien er voor mij erg interessant uit. Vandaar dit topic om ook jullie meningen/ervaringen te polsen.

Specificaties

* Afmetingen107 x 58 x 14.7 mm
* Display480 x 640 pixels, 2.8 inch, 65k kleuren
* ProcessorSamsung SC32442 500 MHz
* Geheugen256 MB Flash ROM, 64 MB SDRAM
* WLANWi-Fi 802.11 b/g
* Bluetoothv2.0
* BatterijLi-Po 1530 mAh
* GPSSiRF Star III
* FMReceiver & transmitter

Foto

Afbeeldingslocatie: http://www.gpsshop.nl/images/product/image.php?id=58236&dimensionid=17&shopid=41

Reviews

* MobileTechReview
* PocketNow

Aangezien ik het apparaat vooral voor zijn GPS functie (on & offroad) zal gebruiken is de SiRF Star III 8) erg aantrekkelijk vanwege zijn bewezen prestaties. Ook het VGA scherm lijkt me een must. De FM transmitter is een feature die ik nog niet vaak ben tegengekomen en me toch wel verdomd handig lijkt. Wat "men" jammer schijnt te vinden is dat er maar 64 MB ram in zit. Dit schijnt te weinig te zijn om goed mee te werken. Aangezien ik geen ervaringen met smartphones heb zou ik niet weten wat ik hiermee moet. Ook wordt geklaagd over een trage bediening. Echter heb ik vaker gelezen dat dit vooral te wijten is aan de meegeleverde software van E-TEN. Na het verwijderen van deze software zou het apparaat ineens "veel sneller" zijn. Verder moet ik natuurlijk niet vergeten te vermelden dat de x650 er gewoon superstrak uitziet :*)

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Heb nu zelf de x500. Was deze week aan het kijken of er nog leuke nieuwe modellen zijn. Heb alleen gekeken naar de E-Ten modellen, want deze heeft SiRF Star III. En de meeste mensen hebben toch HTC en daarom wil ik iets anders.

Ken dit model niet en er wordt inderdaad niet veel gesproken over E-Ten op GOT. Heb zelf goede ervaringen met mijn x500, maar mijn vervanger wordt waarschijnlijk de (d)x900 omdat deze Dual SIM heeft.

Ik weet niet of je inmiddels al een E-ten hebt gekocht, mocht dit niet het geval zijn, kijk dan ook zeker even naar de (d)x900.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Volgens mij lijkt de x500 (afgezien van VGA) behoorlijk op de x650. Kun je misschien iets zeggen over de reactiesnelheid van de x500? En is de 64 MB ram echt zo krap als door sommigen wordt gezegd?

De x900 ziet er idd ook wel interessant uit. Mocht je er 1 kopen dan ben ik benieuwd naar je ervaringen.