Ik kan er nergens iets over vinden? Ik heb geprobeerd een computer via azerty te bestellen met vista home premium 32 bit (NL). Vandaag een mailtje gekregen dat dit niet meer leverbaar is (en het pakket is ook meteen verdwenen in de webshop) Even gebeld met azerty die vertelde mij dat dit pakket idd vanaf heden niet meer geleverd wordt door hun leverancier. Ligt dit aan de leverancier of is windows inmiddels gestopt met het uitleveren van de nederlandse 32 bits versie? Ik kan hier op internet niets over vinden.
Dan hoort je vraag niet hier maar in het Shopping Forum.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:32:
Even gebeld met azerty die vertelde mij dat dit pakket idd vanaf heden niet meer geleverd wordt door hun leverancier.
Dat is namelijk speciaal opgericht voor dergelijke vragen als het gaat om webshops - Windows Clients is meer voor de werking van je OS.
Dan nog kun je ook verder kijken dan je neus (of Azerty) lang is:
pricewatch: Microsoft Windows Vista Home Premium
Beetje onzinnig topic op deze manier dus.
Ik verplaats 'm dan ook niet, maar zet er een slotje op, en geef je de tip mee om toch nog even de Aanmeldingsvoorwaarden/Forum FAQ door te lezen wat we hier van een goede topicstart verwachten.
[ Voor 24% gewijzigd door alt-92 op 07-08-2008 19:47 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()